کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی سقوط کرد

در مسابقات روز پنجم، سامان پاکباز(پرتاب وزنه)، عرفان بُندری(پرتاب نیزه)، علی اکب غریب‌شاهی(پاراوزنه‌برداری)، علی سینا منشازاده(پاراتیروکمان)، زهرا نعمتی(پاراتیروکمان)، تیم والیبال نشسته مردان و غلامرضا رحیمی(پاراتیروکمان) برای کاروان ایران مدال طلا کسب کردند.

تیم والیبال نشسته زنان، وحید علی نجیمی(دوی ۴۰۰ متر) و، هادی کائیدی(پرتاب وزنه) هم صاحب مدال نقره شدند.

علی شمشیری(پرتاب وزنه)، امید ظریف(دوی ۴۰۰ متر)، سامان رضی(پاراوزنه‌برداری)، تیم ملی بسکتبال، تیم ملی گلبال مردان، حسن جانفشان و مهدی رضاپور( تیم دوبل پاراتنیس ‌روی میز)، ابوالفضل نگارستانی(پاراشنا)، محمدحسین کریمی(پاراشنا) و وجیهه هوشمند(پرتاب دیسک) هم مدال برنز را در روز پنجم برای کاروان ایران به ارمغان آوردند.

جدول مدال کاروان ورزشی

در پایان روز پنجم در جدول رده‌بندی مدال‌ها، کاروان کشورمان با ۳۹ طلا، ۳۹ نقره و ۳۷ برنز و مجموع ۱۱۵ مدال با یک پله سقوط در رده سوم جدول قرار دارد.

چین با ۱۹۶ طلا، ۱۵۹ نقره و ۱۳۸ برنز و مجموع ۴۹۳ مدال در صدر جدول توزیع مدال‌ها قرار دارد. ژاپن هم با ۳۹طلا، ۴۴ نقره، ۵۶ برنز و کسب مجموع ۱۳۹ مدال به جایگاه دوم صعود کرد. ژاپن با وجود مدال طلای برابر با کشورمان به دلیل مدال نقره بیشتر،جای ایران را در رده دوم گرفت.

فردا در روز ششم و پایانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، ورزشکاران کشورمان در رشته‌های پاراشطرنج، پارادوومیدانی، پاراتنیس روی میز، فوتبال نابینایان، پاراتیروکمان و پاراوزنه‌برداری مسابقه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید