دیدار کاظمی پور با نعمتی و شوالیه ها / پیام معاون ورزش بانوان به کاروان جوانان پاراآسیایی

ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789188

گفتگوی معاون وزیر با دو ستاره ورزش جانبازان و معلولان

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در نشستی جداگانه با سارا جوانمردی و زهرا نعمتی، موضوعات مختلف ورزش جانبازان و معلولان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سارا جوانمردی با لباس ملی چتر نجات و زهرا نعمتی با لباس چترباز و پاپیون با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مریم کاظمی پور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش در خصوص مسائل مربوط به ورزش جانبازان و معلولان گفتگو کردند.

کاظمی پور درباره این دیدار گفت: این دیدارها در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با قهرمانان و مدال آوران آن است و برای جلب توجه و تمرکز بر مسائل مربوط به آنها برنامه ریزی شده است.

وی گفت: زهرا نعمتی و سارا جوانمردی دو ورزشکار شایسته کشورمان هستند که در سه بازی متوالی پارالمپیک جوایز قابل توجهی را به ارمغان آورده اند و از ورزشکاران برجسته دنیا محسوب می شوند. این دو بارها در موفقیت ورزش کشورمان در رویدادهای معتبر جهانی و آسیایی نقش آفرینی کرده اند که توان فنی و حرفه ای و عزم و اراده جدی آنها ستودنی است. آنها را می توان الگویی برای جوانان دانست.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: صحبت های این قهرمانان را در جلسات جداگانه شنیدم و برنامه های آینده آنها را دریافت کردم. شکی نیست که وزارت ورزش و جوانان از قهرمانان خود حمایت خواهد کرد. با محوریت فدراسیون ها «در این میان زهرا نعمتی و سارا جوانمردی با توجه به اهمیت مسابقات پیش رو همچنان مورد توجه و حمایت قرار خواهند گرفت.

* پیام کاظمی پور برای کاروان بازی های پاراآسیایی جوانان

معاون موقت وزیر ورزش بانوان در پیامی روز جهانی معلولان را به کاروان ورزشی ایران تبریک گفت و برای آنها در مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین آرزوی موفقیت کرد. متن پیام مریم کاظمی پور به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت به شرح زیر است:

به نام خدا

12 آذر مصادف با روز جهانی معلولان یادآور غرور افراد با اراده و توانایی است که سال ها عرصه ورزش را به محلی برای نشان دادن عزم جدی خود برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان در پارالمپیک معتبر تبدیل کردند. و بازی های پاراآسیایی تا مسابقات قاره ای و جهانی.

همچنان در جریان برگزاری بازی های پاراآسیایی جوانان در بحرین هستیم و برای تک تک ورزشکاران کاروان ایران آرزوی سلامتی و درخشش دارم.

امیدوارم روز به روز شرایط بهتر و مساعدتری برای ورزش معلولان ایجاد شود تا این عزیزان با روحیه شاداب تر به سمت رشد و کمال در مسیر زندگی بروند.

مریم کاظمی پور – رئیس اداره توسعه ورزش بانوان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید