کاظمی پور با مشاوران زن دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد دیدار و گفتگو کرد


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820963

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و مشاور بانوان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در خصوص نقش بانوان در همکاری ایران با قطر در جام جهانی مشترکا ایرانی – جلسات زنان عراقی و اماکن ورزشی در مناطق آزاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مریم کاظم پور معاون توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان و سیده الهام موسوی مشاور بانوان صبح امروز با حضور در دفتر معاونت ورزش بانوان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

یکی از مهم ترین موضوعات این جلسه در پی دستور ویژه رئیس جمهور برای استفاده از ظرفیت های جام جهانی فوتبال 2022 قطر، استفاده از پتانسیل جزیره کیش در کنار قطر برای ایفای نقش بانوان در جامعه وررش در برگزاری رویدادهای مختلف.

کاظمی پور اهمیت همکاری ایران در جام جهانی قطر را فرصتی فرهنگی، ورزشی و اقتصادی برای کشور دانست و بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در استفاده از این ظرفیت تاکید کرد و گفت: ممکن است معرفی جامعی در زمینه فرهنگی صورت گیرد. ثروت کشورمان در مقابل عموم مردم جام جهانی و در چارچوب همکاری با قطر می توان به برنامه ها و جشنواره های فرهنگی و ورزشی مانند بازی های بومی محلی پی برد و توانمندی های بانوان جامعه ورزش را شناخت. با ایجاد فرصت مناسب به دنیا نشان داده می شود.

کاظمی پور در بخشی دیگر از این دیدار میزبانی از مراکز ورزشی نوروزی در مناطق آزاد با همکاری کشورهای همسایه ناظر نوروزی را از دیگر فعالیت های مشترک وزارت ورزش و جوانان با دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عنوان کرد. . وی افزود: ورزش بانوان نیز می تواند نقش مهمی در دیدار نخبگان بانوان ایران و عراق که در منطقه اروند برگزار می شود داشته باشد.

در این نشست سید الهام موسوی مشاور دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از سفر هیات قطری به جزیره کیش بر اساس دستور ویژه رئیس جمهور برای استفاده از امکانات این منطقه خبر داد. جام جهانی فوتبال 2022 قطر د) ایجاد خطوط کشتیرانی منظم بین بنادر دو کشور، توافق در مورد استفاده بیشتر از خطوط هوایی تجاری قطر بر فراز ایران و بازدید از پروژه ها و ظرفیت های منطقه آزاد کیش از جمله موارد کلیدی است. برنامه های این نشست

مشاور بانوان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، امکان همکاری ایران و قطر را فرصتی طلایی دانست و از ورزش بانوان خواست در برنامه های مختلف با محوریت توانمندسازی بانوان نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید