ازدحام بیش از حد مشاوران املاک و مشاوران املاک در شهرستان نور نگران کننده بود


ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811506

قنبرعلی احمدی با اشاره به افزایش مشاوران املاک و بازرگانی در شهرستان نور گفت: مشاغل کاذبی که در منطقه رونق می گیرد بیش از نیاز منطقه بوده و خسارت هایی را به روستاها، زمین های حاصلخیز و محصولات دامی وارد می کند. کشاورزی و دامپروری. صنایع دستی در روستاها.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امشب در مراسم افتتاحیه یکی از مراکز خرید دام نور اظهار داشت: ایجاد بازارچه دام و محصولات روستایی در نور یک حرکت بزرگ اقتصادی است.


وی گفت: فعالیت های اقتصادی به ویژه محصولات کشاورزی و دامی می تواند موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه شود.


امام جمعه نور با اشاره به آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز مازندران که از مواهب الهی است، تاکید کرد: علیرغم ظرفیت مازندران و شهرستان نور در دامپروری، گیاهان زینتی و غیر زینتی و کشاورزی و دانستن اینکه جوانان امروز در کشاورزی، دامداری و تولید به دست آورده اند، ما می توانیم در این مسیر گام های بلندی برداریم.


احمدی خاطرنشان کرد: جوانان این منطقه با همت و تلاش فراوان خود و تجربه بزرگترها می توانند با تولید و ایجاد بازار فروش در شهرستان به ویژه روستاها اشتغال و رونق اقتصادی ایجاد کنند.


وی با اشاره به افزایش مشاوران املاک و مشاغل در این شهرستان گفت: مشاغل کاذبی که در منطقه رونق می گیرد بیش از نیاز منطقه است که به روستاها، زمین های حاصلخیز و محصولات دامی آسیب می زند. کشاورزی، کشاورزی و صنایع دستی در روستاها.»


امام جمعه نور یادآور شد: جوانان شمال کشور باید قدر زمین های حاصلخیز و آب و هوای منطقه خود را بدانند و به جای فروش بی رویه این زمین ها با اتحاد، همدلی و تلاش، میراث ارزشمند شهرستان به ویژه حفظ شود. در روستاها و کوهستان ها با دانش روز این منطقه را به منطقه کشاورزی و دامپروری گل و گیاه، مرکبات، برنج، دام، پرندگان و … تبدیل کرده و با حفظ این گنجینه ارزشمند از گذشته، می توانند آن را برای آینده به ارث ببرید.


احمدی با اشاره به حرکت جوانان، تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی، این حرکت را پاسخی به فرمایش مقام معظم رهبری دانست و گفت: دشمن استعماری جهانی تمام توان خود را به کار می گیرد تا ویرانی ایران اسلامی و آخرین گلوله را به زمین بزند. حوزه اقتصادی.» به میدان آورده شد.


وی گفت: هدف دشمنان این است که با اعمال تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه مردم ایران اسلامی را به زانو درآورند اما ملت غیور و جوانان انسان دوست ایران اسلامی با تولیداتی در عرصه های مختلف وارد میدان شده اند. تحریم ها و فشار اقتصادی».


امام جمعه نور گفت: معاون وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرده است که «تحریم های ما علیه ایران اسلامی بی اثر بوده است» و این نشان دهنده تلاش ملت ما است که در سایه رهبری مقام معظم رهبری، تلاش مسئولان در این راستا و همت فراوان مردم غیور شاهد افتتاح آن بودیم و مراکز بزرگ اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی را راه اندازی می کنیم که با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم ها آرام آرام از شرایط کنونی و سخت اقتصادی عبور می کنند و دشمنان در عرصه فشار اقتصادی شکست خواهند خورد. بر ملت ایران


احمدی با اشاره به بصیرت مردم در مبارزه با دشمنان افزود: ملت بزرگ ایران با تلاش برای دشمن آفرینی به سرکردگی آمریکای جنایتکار ثابت کرده است که ما ملت بزرگی هستیم که تاریخ و تمدن دیرینه خود را پشت سر رهبری داریم. دین و مذهب و پای مکتب خود ایستاده ایم و با ادای دین به خون شهدا راه این عزیزان را ادامه می دهیم.


وی با قدردانی از مردم نور بویژه جوانانی که در عرصه اقتصاد، تولیدات و ایجاد بازار برای تولیدات بومی کوشا هستند، گفت: استان مازندران به ویژه شهرستان نور دارای مواهب الهی و میراث عظیم در عرصه اقتصادی است. کشور در کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی حرفی برای گفتن دارد، امیدواریم با همت جوانان منطقه، تولیدات به ویژه در مناطق روستایی و کوهستانی مانند گذشته احیا شود و با استفاده از ظرفیت های منطقه با توسعه محصولات و ایجاد بازار فروش برای تحویل مستقیم محصولات، شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود. برای ایجاد اشتغال در منطقه.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در مراسم افتتاحیه این مرکز خرید گفت: حرکت جوانان به سمت فعالیت های اقتصادی برای اشتغال زایی، رونق و حمایت از تولیدات بومی بسیار موثر است.


دیوید فالا گفت: جوانان پس از تحصیلات عالی می توانند با استفاده از دانش خود با کارآفرینی به رونق اقتصادی کشور کمک کنند.


وی خاطرنشان کرد: دستگاه های دولتی، بانک ها و کارمندان با حمایت از جوانان در سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی، محصولات ریز و درشت کشاورزی و دامی در منطقه به ویژه روستاها، بازار آفرینی و عرضه مستقیم محصول می توانند اقتصاد مقاومتی، حمایتی را ایجاد کنند. محصولات، بنگاه های پر سود، اشتغال زایی و رونق اقتصادی کشور موثر باشد.


نوری کارآفرین 26 ساله درباره افتتاح فروشگاه تولید و توزیع پروتئین گفت: این مجموعه بزرگ شهری به منظور ایجاد بازارچه محصولات دامی در شهرستان نور به ویژه روستاهای منطقه به بهره برداری رسید. .


مهرداد ایزدی با اشاره به حمایت از تولید در منطقه به ویژه در روستاهای نور و ایجاد اشتغال گفت: با توجه به اینکه تولیدات کشاورزی و دامی در روستا به دلیل بازار ناکافی فروش رو به کاهش است و علاقه من به این منطقه از گذشته، تصمیم گرفتم بعد از دانشگاه با خانواده شروع به کار کنم تا بازار مناسبی برای فروش در شهر ایجاد کنم.


این کارآفرین افزود: شمال کشور با آب و هوای مناسب و خاک مناسب برای کشاورزی و دامپروری باید به یکی از قطب های مهم تولیدی در حوزه کشاورزی و دامپروری کشور تبدیل شود و با ایجاد فضای مناسب، برنامه ریزی و با حمایت مسئولان، تولیدکنندگان می توانند صادرات داشته باشند. این محصولات هم حرفی برای گفتن دارند.


وی در خصوص افتتاح این فروشگاه گفت: این فروشگاه با 400 متر بنا و 15 نفر پرسنل ساخته شده است و در این فروشگاه محصولات کشاورزی، دام، طیور، عسل، کارهای منزل و … به فروش می رسد تا درآمد تولیدکنندگان در شهرستان به افزایش یابد. کارآمد.


ایزدی خاطرنشان کرد: فروش کالاهای مصرفی به نفع تولیدکنندگان است و این امر کشاورزان را به استفاده از محصولات دامی و کشاورزی روستا تشویق می کند به طوری که مردم به جای فروش زمین های حاصلخیز از آن برای حمایت از تولید و درآمد خانواده استفاده می کنند.


این کارآفرین با اشاره به اینکه ایجاد فروشگاه حدود 15 میلیارد تن هزینه داشته است، گفت: امیدواریم با رونق تولید در شهرستان بتوانیم بازار فروش را در شهرستان در زمینه تحویل مستقیم محصولات توسعه دهیم. تلاش برای حمایت از کارمندان و جوانان منطقه «جلوگیری از رونق و فروش زمین های حاصلخیز و افزایش بازار مصرف کشور با افزایش تولیدات کشاورزی و دامی.


ایزدی با اشاره به افزایش مشاغلی که باعث تخریب زمین های منطقه می شود، افزود: به مردم شریف به ویژه جوانان شهرم توصیه می کنم به جای فروش زمین های منطقه و از دست دادن روستاهای سرسبز و باصفای شمالی، با اتحاد و یکدلی بیایند. تبدیل منطقه به شهرک برای ثروتمندان باید با افزایش تولید و افزایش درآمد دهقانان از مهاجرت دهقانان جلوگیری کرد، زیرا روستا به معنای واقعی کلمه روستایی است که فقط باغ، زمین کشاورزی، دام و طیور دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید