مشاوران املاک از تهیه سند فروش زمین نهضت ملی مسکن خودداری کنند


ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896525

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: به دفاتر اسناد رسمی و مشاوران املاک هشدار می دهیم که از تهیه هرگونه سند یا قرارداد رسمی در زمینه خرید و فروش زمین مربوط به طرح نهضت ملی مسکن خودداری کنند چرا که این امر یک اقدام محسوب می شود. تخلف و قطعاً سهل انگاری باعث ایجاد مشکل برای آنها می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته سید محمود دستگیبی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ساخت 12 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده و 7 هزار واحد نیز از محل خاکبرداری است. مرحله به صحنه در نازک کاری.

دثقیبی نوشت: دو پروژه در برازجان و خورموج در مراحل پایانی است. امید است با تامین اعتبار پروژه 242 واحدی برازجان در سال جاری به متقاضیان تحویل داده شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرهایی که ظرفیت وجود دارد باز هم متقاضیان ثبت نام می کنند و سامانه باز است، گفت: به دفاتر اسناد رسمی و مشاوران املاک نیز اخطار می دهیم نسبت به تنظیم سند رسمی یا قرارداد مربوط به خرید و فروش زمین اقدام نکنند. از طرح نهضت ملی مسکن خودداری می کنند چون تخلف تلقی می شود و بی توجهی به این موضوع قطعا آنها را دچار مشکل می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در شهرهای کوچکی که زمین وجود دارد، توزیع زمین به متقاضیان در دو شهر از یک ماه قبل با حضور استاندار آغاز شد و به این ترتیب خود مردم مسئولیت دارند. فعالیت اجرایی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید