صحبت های علیرضا صلاحی در جمع مشاوران املاک ورامین


ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837578

ابوطالب شیرکوند رئیس صنعت مشاور املاک و رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان ورامین است که با تصمیمات و اقدامات اجرایی در این سمت خدمات بسیاری را برای رونق این صنعت در این شهرستان ارائه کرده است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در جلسه ای که با حضور جمعی از اعضای اتحادیه مشاوران املاک و مستغلات ورامین برگزار شد، علیرضا صلاحی به دعوت جناب آقای شیرکوند به عنوان اولین مربی تخصصی مشاوران املاک در ایران به سخنرانی و شفاف سازی برنامه های آتی اتحادیه برای نظام سازی و شفاف سازی پرداخت. نوسازی صنعت وجود داشت.

در این دیدار علیرضا صلاحی با مشورت جناب آقای شیرکوند در رابطه با ایجاد ساختاری سیستماتیک برای اعضای مشاوران املاک و سازندگان مطالبی را بیان کرد.

ارائه خدمات مشاوران املاک به روشی جدید با حمایت شخصی جناب آقای شیرکوند و اعضای اتحادیه املاک برای فعالان این صنف و ارائه راهکارهای اساسی در زمینه توسعه مشاوران املاک به روشی مدرن بسیار جذاب بود. راه و آنها را به عنوان یک منطقه علامت گذاری کنید. اعضای اتحادیه با حاشیه سود بالا در حوالی شهر تهران بار دیگر به آقای ابوطالب شیرکوند اعتماد کردند و در سال 1401 با حداکثر رای در انتخابات وی را به ریاست اتحادیه املاک ورامین برگزیدند.

لازم به ذکر است ابوطالب شیرکوند در سن 16 سالگی برای پاسداری از مرزها و محیط زیست این سرزمین مقدس به جبهه های حق علیه باطل پیوست و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید