مشاوران املاک کرج با تحریم/ ممنوعیت ثبت قراردادهای بالای 20 درصد معرفی شدند.


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876798

مریم کومی گفت: حمایت برخی مشاوران املاک از افزایش اجاره بها قابل کتمان نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم کومی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرج به تیتریک گفت: از آنجایی که موضوع افزایش اجاره بها اعلام شده است، به اعضای اتحادیه اعلام کرده ایم که اجازه انصراف بیش از 20 درصد اجاره را ندارند.

کومی با اشاره به اینکه نمی توان برخی از مشاوران املاک را از افزایش اجاره بها کتمان کرد، افزود: بسیاری از مالکان خواهان افزایش اجاره بها هستند و می گویند اگر مشاور املاک اقدامی نکند، شخصا با مستاجر قرارداد می بندند.

وی گفت: در صورت شکایت برای قرارداد بالای 20 درصد به مشاور املاک متخلف رسیدگی می شود که با توجه به سد محدودیت مالکان می تواند در تکمیل قانون و جلوگیری از افزایش اجاره بها موثر باشد.

کومی با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی و مجلس به دنبال ایجاد بازدارنده برای مالکان هستند، گفت: با توجه به اینکه مشاوران املاک نسبت به متخلفان آگاهی دارند، این بازدارندگی باید برای «ملاک ها» نیز وجود داشته باشد.

وی گفت: متأسفانه بازار مسکن متزلزل است و مشاوران املاک سعی می کنند اگر شخصی به آنها مراجعه کند، قرارداد ببندند، نمی توان گفت مشاوران عمومی در افزایش اجاره بها دخالت دارند و مالکان بی گناه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید