مشاوران املاک ناپدید شدند/ بازار ملک متلاطم شد

مشاوران املاک ناپدید شدند/ بازار ملک متلاطم شد

مشاوران املاک می گویند معمولا زمانی که بازار مسکن هیجان قیمتی را تجربه می کند، فروشندگان محتاط هستند.

هفته اول اسفند در حالی می گذرد که به گفته بنگاه های معاملات ملکی، بسیاری از کاندیداهای فروش ملک از تصمیم خود منصرف شده اند و بازدیدکنندگانی که می خواهند معامله جدی انجام دهند، از هدف خود کوتاه می آیند.

تحقیقات میدانی در چند روز گذشته در مورد بازار املاک نشان می دهد که تعداد خریداران در بازار املاک بسیار بیشتر از فروشندگان است و فروشندگانی که در یک ماه گذشته وارد بازار شده اند نیز شاهد نوسان شدید قیمت ملک در باخمن بوده اند. . ماه، آنها تصمیم گرفتند به طور موقت بازار را ترک کنند و معامله را به زمان مناسب تری در سال جدید موکول کنند.

در حال حاضر کسانی که برای تبدیل شدن به احسنی که خانه فعلی اش هیچ امکاناتی ندارد نیاز به پول دارند در بازار مسکن حضور دارند و هنوز از معامله منصرف نشده اند.

دلالان املاک می گویند که معمولاً زمانی که بازار مسکن دچار تلاطم قیمتی می شود و در نتیجه فروشندگان احتیاط می کنند، فضا را برای معاملات راحت تری در املاکی با مشکل یا نقص تجهیزات و در نتیجه سرمایه گذاران یا مالکان خانه های مصرفی بدون آسانسور باز می کند. بدون پارکینگ یا با مشکل نور و نقشه بازار را ترک نکنید. آنها امیدوارند در بین متقاضیان ملک، کسانی که برای خرید عجله دارند و بیشتر سرمایه گذار هستند، در صورت نبود سوابق مطلوب، سهام خود را خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید