جوانان محور بیانیه گام دوم انقلاب / ضرورت احیای دبیرخانه شورای عالی جوانان در نهاد ریاست جمهوری


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840644

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه امروز جوانان و جوانان یکی از گزینه های متعدد نیست، گفت: این تنها یک انتخاب راهبردی نظام برای آینده است و امروز با این نیاز مواجه هستیم. تغییر نسل. در دولت.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به موج بیان; وحید یامین پور ظهر یکشنبه در جلسه ستاد سازمان جوانان استان زنجان با بیان اینکه شعار دولت مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: محور بیانیه گام دوم انقلاب جوانان است. .

وی با بیان اینکه رئیس جمهور بارها تاکید کرده بود که محور دولت بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: محور بیانیه گام دوم انقلاب جوانان است و البته نگاه به جوانان به این مرحله با سال های قبل متفاوت است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه امروز جوانان و جوانان یکی از گزینه های متعدد نیست، گفت: بلکه تنها انتخاب راهبردی نظام برای آینده است و امروز با نیاز به تغییر نسل در دولت مواجه هستیم. .

یامین پور با اشاره به اینکه انقلاب یک اتفاق بسیار جوان پسند بود، گفت: در آن زمان همه نمایندگان و فرماندهان لشکر جوان بودند و این امر در دهه 70 به بعد بر اساس دهه 60 ادامه داشت.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال های اخیر بارها بر جوانمردی تاکید کرده اند که لازمه آن بوده است، ادامه داد: این موضوع در بیانیه دوم سند شد و بر اساس حرکت راهبردی نظام و دولت در آینده بود. ”

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه نگاه رئیس جمهور به حوزه جوانان جدی است، افزود: حقوق اجتماعی جوانانی که حامیان خود را در مجلس دارند.»

یامین پور خاطرنشان کرد: شورای عالی جوانان در 23 اسفند 1392 تشکیل شد و صراحتاً خواستار ارتقای نهاد سرپرستی جوانان شد.

وی تصریح کرد: در این دبیرخانه سمت هایی مشخص شده و ستاد ساماندهی فعالیت های جوانان تشکیل می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سازمان استخدامی دستورالعملی ابلاغ کرده است که بر اساس آن وزرا، مدیران و روسای سازمان های مستقل دولتی می توانند از یک تا پنج مشاور و معاون جوان داشته باشند، تصریح کرد: ستاد همکاری می کند.

یامین پور با بیان اینکه ماموریت ستاد ساماندهی جوانان استان به همراه شورای همیاران جوان در استان است، گفت: مهمترین ماموریت افزایش دستگاه های مسئول در امور جوانان است و از این رو ستاد سازمانی باید قراردادی مبتکرانه در این زمینه طراحی کند. این رابطه

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر گفت‌وگوی مسئولان و جوانان تاکید کردند، ادامه داد: این یک گفتگوی ویترینی نیست، بلکه یک گفتگوی راهبردی است و جوانان باید بدانند که در سطح دولت چه اتفاقی می‌افتد و مسئولان نباید از جوانان خارج شوند. مردم در حل مشکلات هستند زیرا جوانان دست خوبی در انجام سیاست هستند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مقام معظم رهبری دستوراتی به دولت داده اند و تاکید کرده اند که مشارکت مردمی در اجرا باید لحاظ شود، خاطرنشان کرد: یکی از این سلاح ها تشکل های جوانان در سراسر کشور است. از جمله سازمان های غیردولتی جوانان، گروه های جهادی و …. هستند.

یامین پور با بیان اینکه در مدت 6 ماه از تشکیل دولت 54 درصد انتصابات وزارتخانه ها بعد از سال 57 بوده است، گفت: این روند ادامه خواهد داشت و باید از جوانان در این امور استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه آمادگی همکاری با پارک های علم و فناوری در سراسر کشور را داریم، افزود: در سه حوزه همکاری رویدادهای مشکل ساز، تشکیل تعاونی های جوانان و مشاغل خانگی حمایت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید