اولین جلسه ستاد اربعین در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد برگزار شد.


ساعت: 21:21
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879699

اولین جلسه ستاد اربعین با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، معاون اقتصادی وزیر اقتصاد، جمعی از مدیران و کارشناسان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، مدیران اجرایی کشور برگزار شد. نمایندگان منطقه انزلی و ماکو و نمایندگان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سایر مناطق آزاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین جلسه ستاد اربعین با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، معاون اقتصادی وزیر اقتصاد، جمعی از مدیران و کارشناسان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، مدیران اجرایی کشور برگزار شد. نمایندگان منطقه انزلی و ماکو و نمایندگان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سایر مناطق آزاد.

کمیسیون های این ستاد شامل کمیته های زیارتی و گردشگری مذهبی، بهداشت، فرهنگ و هنر، امنیت و دفاع، بانوان، اجتماعی، رسانه و تبلیغات، کمیته پشتیبانی و اجرایی، ارزیابی عملکرد، اقتصادی، ائمه جماعات مناطق، امور ایثارگران و کمیته اجرایی مناطق جداگانه است.

در این جلسه دکتر حسین زاده به عنوان جانشین دکتر سعید محمد به عنوان رئیس ستاد اربعین و دکتر میرزایی به عنوان دبیر و سخنگوی ستاد معرفی شدند. همچنین مقرر شد هر یک از مناطق آزاد به عنوان مرزی در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی عمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید