کالا نوی پس از انتخاب به تیم ملی وارد عمل شد

کالا نوی پس از انتخاب به تیم ملی وارد عمل شد

حیدر افسری درباره شرایط تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بقیه بازی ها به جز 4 بر 5 هفته که شکست خوردیم خوب بودیم. در نیم فصل اول امتیازات خوبی جمع کردیم. حالا تیم دوباره خودش را پیدا کرده است و انشاالله بتوانیم در ادامه فصل به خوبی امتیاز جمع کنیم.

سرمربی تیم گل گهر درباره شایعه حضور امیر کلانوی در تیم ملی گفت: این صحبت ها همیشه درباره کلانوی است. او همیشه یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی است اما در تمرینات حاضر می شود و با باشگاه قرارداد دارد. قلعه نویی همیشه پای کار خود است و به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: او در تمرین با بازیکنان درباره این شایعات صحبت کرد و به آنها گفت توجه نکنید. او حتی مدتی حوصله اش سر رفته بود و نمی توانست سر تمرین بیاید، اما وقتی این شایعات مطرح شد، با اینکه هنوز به طور کامل بهبود نیافته است، به تمرین آمد تا به شایعات پایان دهد. به طور کلی در خلاصه گل گهر در این مورد صحبتی نشده است. همه مکالمات خارج و فضای مجازی است. این مشکلات در چند سال اخیر برای گل گهر و امیر قلانویی وجود داشت اما تمام تیم بدون توجه به این حرف ها به کار خود ادامه می دهند. همه ما سعی می کنیم تیم را از این حاشیه ها دور نگه داریم.

دیدگاهتان را بنویسید