کامالا هریس تاج را به دست گرفت


ساعت: 21:51
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834702

کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد که معاون رئیس جمهور به بیماری عروق کرونر قلب مبتلا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد که آزمایش تاج گذاری کامالا هریس معاون رئیس جمهور مثبت بوده است.

سه هفته پیش، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، در حالی که برای سفر به تایوان آماده می شد، یک تاج سلطنتی گرفت.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده چند روز پیش اعلام کرد که نوع جدیدی از ویروس Omicron crown در ایالات متحده در حال رشد است.

این زیرشاخه که “BA.2.12.1” نام دارد، نوعی از نسخه BA.2 شرکت Omicron است. BA.2 در حال حاضر گزینه غالب در ایالات متحده است، اما در حال حاضر از هر پنج نفر در ایالات متحده یک نفر BA.2.12.1 است.

کارشناسان بهداشت در ایالات متحده می گویند که نوع جدید Omicron 23 تا 27 درصد مسری تر از BA.2 است. خود نسخه BA.2 مسری تر از نسخه اصلی Omicron بود. با این حال، در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که BA.2.12.1 باعث بیماری شدیدتر در بیماران شود.

در مجموع، از ابتدای ثبت بیش از 82 میلیون نفر در ایالات متحده مبتلا به عروق کرونر تشخیص داده شده اند که از این تعداد بیش از 1 میلیون نفر فوت کرده اند.

ایالات متحده در صدر فهرست کشورهای جهان از نظر بروز و مرگ و میر بیماری عروق کرونر قلب بدون تعدیل اثرات جمعیتی قرار دارد. از رتبه های دوم تا دهم هند، برزیل، فرانسه، آلمان، بریتانیا، روسیه، کره جنوبی، ایتالیا و ترکیه هستند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید