کاهش تعداد شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی


ساعت: 20:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908453

با ادامه «آبی‌ترین» وضعیت کرونا در کشور در هفته گذشته، رنگ‌بندی کرونا پس از یک هفته به‌روزرسانی شد و تعداد شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی کاهش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس طبقه بندی جدید ویروس کرونا کشورمان که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شده است، از هفته گذشته شاهد تداوم همین وضعیت کرونا در کشورمان هستیم. وضعیتی که تا حدی تحت تأثیر شیوع گسترده آنفولانزا است.

با انعکاس تغییرات نقشه رنگی کشورمان در هفته های اخیر، می بینیم که رنگ قرمز برای سومین هفته متوالی روی نقشه قابل مشاهده است، با یادآوری اینکه شهرهای قرمز رنگ هفته گذشته در نقشه از این وضعیت خارج شده اند. و اکنون تنها یک شهر خاتم » در وضعیت قرمز (خطر بالا) قرار دارد.

بر اساس نقشه جدید که از فردا (شنبه) 23 آبان ماه معرفی می شود، تعداد شهرهای نارنجی رنگ (معادل وضعیت «پرخطر») از 17 شهر به 12 شهر و تعداد شهرهای زرد (معادل «خطر وضعیت نسبتاً بالا») از 218 شهر به 211 شهر کاهش یافته است.

این تغییرات منجر به افزایش تعداد شهرهای آبی (معادل وضعیت «عادی») از 210 شهر به 224 شهر در هفته گذشته شد و در نتیجه وضعیت کشور کمی بهتر شد. امیدواریم این تغییر ادامه داشته باشد و بر تعداد شهرهای آبی افزوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید