کاهش وزن بازیگر زن همه را شوکه کرد/عکس

کاهش وزن بازیگر زن همه را شوکه کرد/عکس

سحر قریشی در دوران ارتباطش با تتلو بیشتر در اینستاگرام غیر فعال بود اما پس از مهاجرت به دبی سعی دارد با فالوورهای اینستاگرامش که در حال حاضر به ۱۱ میلیون نفر می رسد تعامل بیشتری داشته باشد.

قد و وزن سحر قریشی

او گفت که 170 سانتی متر قد دارد و اخیرا وزنش به 50 کیلوگرم رسیده و 10 کیلوگرم کاهش یافته است که از این بابت بسیار خوشحال است.

معامله چند صد میلیاردی تتلو و سحر قریشی؟

آرام اطمی یکی از منتقدان سینما در توییتر خود درباره ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی نوشت: ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو یک قرارداد دو ساله صدها میلیاردی با حمایت از ارزهای دیجیتال و بازدید از یوتیوب است. . تهیه کننده ای به نام سینما در این سناریو نقش دارد و دارایی خالص بیست میلیاردی او از این داستان است. قریشی در دبی در این سناریو قرار دارد. تتلو در آهنگ جدید خود به رمزنگاری نیز اشاره کرده است.

چرا تتلو و سحر قریشی قطع کردند؟

تتلو گفت که کنسرت سحر قریشی در شهریور مختل شد و او قصد داشت کنسرت خود را خراب کند. او در این باره نوشت: من یک نوازنده هستم، کنسرت من هدف من است، طرفداران من از همه و همه و همه چیز مهمتر هستند. می پذیرد و هدف من را نمی بیند، می رود، می خواهد مادر شود، می خواهد پدر شود، می خواهد همسر یا حتی دوست باشد، مهم هدف است.

قیمت بلیط کنسرت شهریور تتلو

امیر تتلو با انتشار یک استوری در اینستاگرام گفت که قصد دارد رکورد 13000 نفری کنسرت جنیفر لوپز در ترکیه را بشکند.

قیمت بلیت کنسرت 20 هزار نفری تتلو از 30 دلار شروع می شود و به تدریج افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید