کاپیتان استقلال، شادترین مرد آبی

کاپیتان استقلال، شادترین مرد آبی

سیدحسین حسینی، دروازه بان 30 ساله استقلال و رکورددار کلین شیت سال های اخیر نیز در دیدار سوپرجام موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.

حسینی که در بازی های اول و دوم این فصل مقابل سپاهان و ملوان بندر انزلی گلزنی کرده بود، از هفته سوم و دیدار مقابل مس کرمان کلین شیت خود را آغاز کرد. او فصل گذشته با 18 کلین شیت رکورد جدیدی برای خود و فوتبال باشگاهی ما به ثبت رساند.

دروازه بان شیرازی استقلال در این فصل به ترتیب برابر مس کرمان، نفت مسجد سلیمان، پیکان، ذوب آهن، آلومینیوم اراک و هوادار برای استقلال 6 کلین شیت را برای صعود به سوپرجام حفظ کرد. اگرچه دیدار دو تیم استقلال و نساجی در دیدار سوپرجام با برتری نسبی استقلال همراه بود و شاگردان حمید مطهری فرصت کمی برای فشار روی دروازه سیدحسین حسینی داشتند اما حسینی باز هم در یکی دو موقعیت حساس مانع از باز شدن دروازه استقلال شد. تک گل امیرارسلان مطهری در دقیقه 52 اولین قهرمانی استقلال در فصل جدید فوتبال را رقم زد. حسینی هفتمین بازی خاموشی خود را نیز انجام داد.

دروازه بان ملی پوش استقلال در دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل سنگال در اردوی اتریش به مدت نود دقیقه در دروازه تیم کشورمان عملکرد درخشانی داشت. او اگرچه در مراسم اهدای جایزه خوشحالی نداشت و تنها جام را بالای سر برد، اما با صحبت های بعد از بازی و عزمش برای درخشش در جام جهانی مشخص شد که تیمش بدون گلزنی قهرمان شد. دوباره هدفش را دارد و امیدهایش برای حضور در جام جهانی نیز افزایش یافته است.

هیچ هزینه ای ندارد. حسینی پس از بازگشت به تهران به اردوی تیم ملی پیوست و اکنون خود را برای حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید