کدام بازیگران در فصل جدید پایتخت حذف شدند؟

روز جدید :

تابناک: پس از مدت ها بحث درباره ادامه یا عدم ادامه سریال «پایتخت»، طبق اطلاعات یکی از بازیگران این سریال، به نظر می رسد تولید فصل هفتم این سریال آغاز شده است.

کدام بازیگران در فصل جدید پایتخت حذف شدند؟

هومان حاجی عبداللهی – بازیگر این سریال – پنجشنبه 10 خرداد در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار عکسی از کیک رنگارنگ در قالب عبارت پایتخت 7 نوشت: آغاز پایتخت 7 است. کیک های رنگارنگ ساخته شده توسط بچه ها در پشت صحنه.”

فصل هفتم سریال پایتخت متاثر از غیبت چند بازیگر است و از این نظر می تواند به چالشی برای سازندگان تبدیل شود. مهم ترین بازیگری که در این سریال غایب خواهد بود بهرام افشاری است که در فصل پنجم و ششم با شخصیت «بهتاش» به چهره ای محبوب تبدیل شد اما این بار به دلیل حضور در پروژه های سینمایی، این سریال را همراهی نمی کند. سلسله. او در آن سال ها با «فسیل ها» در سینما رکورد زد و با دو فیلم «هفتاد و سی» از خودش و «مردان عینکی» سعی کرد موفقیت این اثر را تکرار کند.

مهران احمدی که پیش از این در «پایتخت» رفت و آمد را تجربه کرده است، دومین بازیگر بزرگ سریال است که در فصل هفتم دیده نمی شود.

سارا و نیکا فرکانی بازیگران جوان اصیل این سریال که از کودکی «پایتخت» را همراهی کردند، اگرچه بازیگر نبودند اما جزو پنج بازیگر سریال به حساب می آمدند که در تمام فصول آن حضور داشتند. آنها به دلیل تأثیر انتشار تصاویر غیر سنتی در فصل هفتم حضور نخواهند داشت. همچنین این سناریو وجود دارد که به دلیل جایگزینی این دو با بازیگران دیگر، همکاری آنها با این سریال به کلی قطع می شود.