کدام خودروها یک میلیون تومان جریمه می شوند؟

کدام خودروها یک میلیون تومان جریمه می شوند؟

روز جدید جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: افرادی که دو دوز واکسن تزریق نکرده باشند در صورت تردد در جاده های بین شهری محدودیت حرکتی و یک میلیون تومان جریمه خواهند داشت.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از صدور یک میلیون تومان جریمه رانندگی برای دارندگان خودروهایی که دو نوبت واکسن کرونا به خود تزریق نکرده اند، خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راه کشور در خصوص نحوه تردد در جاده های کشور با توجه به بازگشت رنگ تاج بر روی نقشه کشور گفت: در حال حاضر تردد جاده ها بر اساس مصوبه قبلی سازمان راهداری انجام می شود. ستاد مقابله با ویروس کرونا که در ایام نوروز اعلام شده امکان پذیر است؛ به این ترتیب تردد در جاده ها برای افرادی که دو نوبت واکسن کرونا تزریق کرده اند بلامانع است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: افرادی که دو دوز واکسن تزریق نکرده باشند در صورت تردد در جاده های بین شهری محدودیت حرکتی و یک میلیون تومان جریمه خواهند داشت.

سردار حسینی ابراز امیدواری کرد که شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از شیوع مجدد کرونا جلوگیری کنند.

وی گفت: تردد خودروها از طریق دوربین های هوشمند رصد می شود و برای مالکان خودرویی که واکسینه نشده اند پیامک جریمه ارسال می شود.

سردار حسینی در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه آیا با بازگشت رنگ های تاج محدودیت های ترافیکی در استان ها اعمال می شود یا خیر؟ وی تصریح کرد: پلیس در خصوص محدودیت های ترافیکی ناشی از ویروس کرونا در جریان نیست و محدودیت ترافیکی در شهرها و استان ها نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید