خودروها با جریمه های میلیونی توقیف می شوند؟!

خودروها با جریمه های میلیونی توقیف می شوند؟!

روز جدید : معاون اجتماعی و ترافیک وزیر راه و شهرسازی گفت: رانندگانی که خودروهایشان بیش از 30 میلیون ریال جریمه نشده و یا تصادف کرده اند، متوقف می شوند.

به گفته سرهنگ عینولا جهانی معاون اجتماعی و حرکت پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور در خصوص ارسال پیامک به دارندگان خودروهای جریمه بالای 10 میلیون ریال: ظرف یک ماه پرداخت می شود در غیر این صورت وسیله نقلیه شما توقیف می شود. و برای تعدادی از هموطنان ارسال شد.

وی گفت: بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، پلیس راهور موظف است جریمه بیش از 10 میلیون ریالی را به مالکان خودرو ابلاغ کند. بر این اساس پیامک برای صاحبان مربوطه ارسال می شود.

معاون اجتماعی و پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: هموطنان باید جریمه جاده ای را به عنوان بدهی معوق پرداخت کنند. اما برای رصد وضعیت آنها و با توجه به روزهای پایانی سال، سردار کمال هادیانفر; پلیس راهور به اطلاع فرماندهی انتظامی کشور می رساند در صورت اقدام جهت توقیف وسایل نقلیه، جریمه پرداخت نشده بالای 30 میلیون ریال و یا ارتکاب تصادفات منجر به تصادف از قبیل سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ در جاده های دوطرفه، استفاده از خاک. در جاده های شلوغ استفاده می شود، زیرا نجات جان مردم در جاده ها اولویت اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی است.

سرهنگ جهانی در پایان گفت: رانندگان با رعایت قوانین و رعایت قانون سعی می کنند برای رانندگی ایمن و آرام تر، مرتکب تخلف نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید