کدام ستاره استقلال روی نیمکت خواهد بود؟

کدام ستاره استقلال روی نیمکت خواهد بود؟

اسفندماه سال گذشته دو مدافع اصلی تیم مجیدی به خدمت سربازی فراخوانده شدند. فرهاد سیلوای برزیلی را آورد تا جای خالی آن دو مدافع را پر کند و خوشبختانه عارف در بهترین زمان ممکن از مصدومیت رها شد.

خط دفاعی استقلال پس از این اتفاق آسیبی ندید و با عملکردی مشابه و ثبت بهترین رکوردها کار خود را به پایان رساند. استقلالی ها که امید چندانی به آزادی دو سرباز خود نداشتند و دانشگر را نیز در راه اصفهان دیده بودند، با عجله وارد نقل و انتقالات شدند و ضمن تمدید تمامی مدافعان خود، سید محمد حسینی را نیز به خدمت گرفتند.

بازگشت تازه کارها معادلات مدیریتی را بر هم زد و ساپینتو را مجبور کرد یکی از مدافعانش را در لیست مازاد قرار دهد. همانطور که انتظار می رفت حسینی در لیست خروج قرار گرفت تا راه برای بازگشت یزدانی باز شود.

نکته قابل توجه تغییر سیستم ساپینتو به انزلی بود. اگر قرار است آبی ها در ادامه فصل 4 مدافع به میدان بروند، دو مدافع سرشناس باید روی نیمکت بنشینند و ساپینتو برای انتخاب دو بازیکن از سیلوا، مرادمند، گلامی و یزدانی کار سختی خواهد داشت.

با توجه به آماده نبودن مرادمند و یزدانی، فعلا گلامی و سیلوا در اولویت های ساپینتو قرار می گیرند و باید دید چه زمانی نوبت به سیاوش و حسین می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید