ستاره جذاب استقلال روی نیمکت می نشیند؟

ستاره جذاب استقلال روی نیمکت می نشیند؟

فرهاد مجیدی از اولین روزهایی که کوین یمگا به استقلال پیوست، این بازیکن را در ترکیب اصلی تیمش به میدان فرستاد تا این بازیکن در چهار بازی اخیر 360 دقیقه به عنوان بازیکن ثابت آبی پوشان تهران به میدان برود. این تیم

کوین یمگا در اولین حضورش با پیراهن استقلال مقابل ذوب آهن خوش درخشید و سه امتیاز این دیدار را به دست آورد و سه امتیاز خارج از خانه را برای تیمش به ارمغان آورد. او در بازی با تراکتورسازی بازیکنی کم کار و بی طرف از خود نشان داد تا جایی که برخی کارشناسان تصور کردند فیروز کریمی (سرمربی وقت تراکتورسازی) او را بازداشت کرده و از نیروهای منطقه به گونه ای استفاده می کند که حتی توپی را به سمت تراکتورسازی پرتاب نمی کند. تیم تبریز.

کوین یامگا نیز در دیداری ناامیدکننده مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به میدان رفت. تا جایی که در موقعیت تک به تک با دروازه بان، از فاصله دو متری با پای چپ توپ را از دروازه بیرون زد! بیتی که در شش مرحله پخش شد. در همان بازی استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد و فرهاد مجیدی برای اطمینان دادن به کوین یمگا از او خواست پشت پنالتی باشد تا این بازیکن با زدن این پنالتی سه گل به ثمر برساند و حالا در صدر گلزنان قرار بگیرد. جدول.لیگ برتر و البته تیمش.

این بازیکن باز هم موقعیت های خوبی را در دیدار استقلال مقابل نساجی مازندران از دست داد و برخلاف بازی مقابل ذوب آهن هرگز نتوانست خود را در موقعیت مناسب گلزنی قرار دهد. این امر باعث شد تا یامگا در روزی که رقبای اصلی آن موفق به پیروزی نشدند، پیروزی خانگی را از دست بدهد.

فیکس حضور یمگا در استقلال در حالی بود که امیر ارسلان مطهری نیمکت نشین بود و آرمان رمضانی دیگر مهاجم این فصل استقلال حتی در لیست 21 نفره استقلال هم نبود.

با توجه به دیدار سرنوشت ساز مقابل گل گهر سیرجان باید دید مجیدی همچنان چنین فرصتی به یامگا می دهد تا از ابتدا شانس خود را مقابل سومین خط دفاع برتر لیگ امتحان کند یا با شوک روی نیمکت قرار گیرد. و او را به صورت شیفتی به میدان بفرستید؟

گل گهر سیرجان با 3 گل خورده در 5 بازی اخیر با میانگین 0.6 گل خورده در هر بازی بعد از آلومینیوم، استقلال و سپاهان (با یک گل خورده) و پیکان (با دو گل خورده) سومین خط دفاعی برتر در بین 16 تیم است. این تیم در لیگ برتر است.

دیدگاهتان را بنویسید