این پرسپولیس روی نیمکت می نشیند. یحیی گل محمدی یک بازیکن را مهار کرد

این پرسپولیس روی نیمکت می نشیند.  یحیی گل محمدی یک بازیکن را مهار کرد

پس از مدت ها، پرسپولیس سیستم خود را تغییر داد و با آرایش 2-4-4 الماس به میدان رفت تا با هافبک دفاعی و هافبک رو به جلو بازی کند. جالب اینجاست که انتظار می رفت میلاد سرلک گزینه اول یحیی گل محمدی برای بازی در پست هافبک دفاعی بود.

موفقیت نیا که یکی از پرافتخارترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می شود و ردپایش را می توان در تمام 5 قهرمانی اخیر قرمزها در لیگ مشاهده کرد، به نظر کار سختی در این فصل خواهد داشت. قرمزها با تصمیم یحیی احتمالا با برد خوبی که مقابل آلومینیوم داشتند تغییری در سیستم خود نخواهند داد و در دیدار مقابل نات نفت آبادان با ترکیب 2-4-4 الماس به میدان می روند. به خصوص اینکه این مسابقه در تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و الماس 2-4-4 با یک هافبک دفاعی بدون شک بسیار تهاجمی تر از خط 2-4-4 با دو هافبک دفاعی است.

بنابراین به نظر می رسد با توجه به تغییر سیستم پرسپولیس، موفقیت نیا به سختی بتواند به عنوان بازیکن اصلی یا حتی پشتیبان به ترکیب برگردد.

فراموش نکنیم در بازی دیروز سینا اسدی بیگی به عنوان هافبک دفاعی دوم وارد زمین شد تا مشخص شود یحیی گل محمدی فعلاً نیا را از برنامه های خود کنار گذاشته است.

منبع: هوادار

دیدگاهتان را بنویسید