نساجی ستاره پرسپولیس روی نیمکت می نشیند؟ اتفاق شگفت انگیز در اردوی حریف پرسپولیس

نساجی ستاره پرسپولیس روی نیمکت می نشیند؟  اتفاق شگفت انگیز در اردوی حریف پرسپولیس

نساجی مازندران در هفته پایانی لیگ برتر باید در حساس ترین دیدار هفته به مصاف پرسپولیس تهران برود. بقای مزنی در لیگ برتر قطعی می شود و در خوشبینانه ترین حالت با شکست پرسپولیس به جای سیزدهم می توانند به رده یازدهم جدول برسند و در آن جایگاه در رده بیست و دوم لیگ قرار بگیرند. نساجی همچنان بدون برد در نیم فصل دوم است و از 14 بازی قبلی خود تنها 6 امتیاز کسب کرده است و شاگردان کارلوس هرناندز به دنبال خراب کردن جادو در بازی فردا هستند.

مزنی ها اگرچه شانسی برای کسب موفقیت چشمگیر در لیگ برتر ندارند، اما به جمع 4 تیم برتر جام حذفی راه پیدا کرده اند و حالا باید خود را برای دیدار فردا (پنجشنبه) مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آماده کنند. . با توجه به دیدار پیش رو با استقلال در جام حذفی و اهمیت مضاعف این دیدار و البته شایعاتی که در فضای مجازی مطرح شده، سرمربی نساجی به احتمال زیاد به تعدادی از بازیکنان خود که احتمالا یکی از آنها علیرضا خواهد بود استراحت خواهد داد. هاگیگی.

دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس که فصل موفقی را با سرخ پوشان قائم شهری سپری نکرد اما همچنان یکی از دو دروازه بان ثابت لیگ بیست و دوم محسوب می شود. حقیقی به همراه حسین پورحمیدی تنها دروازه بانانی هستند که در تمام دیدارهای لیگ بیست و دوم به میدان رفته اند، اما این رکورد به احتمال زیاد به دست علیرضا حقیقی می رود و کارلوس هرناندز احتمالا از جایگزین حقیقی استفاده کرده و با حسین حثیر بازی خواهد کرد. داد

32 بازی روی نیمکت در یک فصل!

حسین خطیر در این فصل نه تنها نتوانست نظر مساعد حمید مطهری را جلب کند، بلکه نتوانست نظر کارلوس هرناندز را نیز جلب کند و به عنوان یکی از بازیکنانی به حساب می آید که در فصل جاری حتی یک دقیقه هم برای نساجی بازی نکرد. در حال حاضر آمار عجیبی دارد و در فصل جاری به دوران حرفه ای خود پایان می دهد. خطیر حتی در 3 بازی جام حذفی هم اعتماد کادر فنی نساجی را به خود جلب نکرد و نیمکت نشین واقعی بود تا پس از بیش از یک سال دوری، احتمالا فردا مقابل پرسپولیس به خط دروازه نساجی بازگردد.

جدی و رکوردی که نمی توان از آن دفاع کرد

دروازه بان جوان نساجی مازندران در 2 فصل اخیر تنها در 7 بازی برای مازندران به میدان رفته است. آخرین بازی حسین خطیر برای تیم نساجی در لیگ بیست و یکم به مصاف هوادار تهران در هفته بیست و هشتم برمی گردد که خطیر موفق به کلین شیت نشد و درب او یک بار باز شد و حالا پس از گذشت بیش از یک سال از این دیدار که در تاریخ 1396/07/12 برگزار شد. بیست و چهارم اردیبهشت ماه 1401، حسین خطیر خود را برای حضور در خط دروازه بان نساجی آماده می کند.

خطیر در 7 بازی ای که برای نساجی انجام داد تنها یک دروازه بان بسته و 11 گل در کارنامه این دروازه بان جوان دریافت کرد و جالب است بدانید که او در دیدار مقابل گلگر سیرجان در لیگ بیستم به اشتباه گل به خودی به ثمر رساند. برای دیدار حساس با پرسپولیس با کارنامه ناامید کننده آماده شود. هرچند حضور او مقابل پایتخت محتمل است و همچنان این فرضیه وجود دارد که علیرضا حقیقی دروازه بان شماره یک نساجی در دیدار با پرسپولیس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید