یک لژیونر ایرانی مقابل تیم مورینیو روی نیمکت می نشیند

پیام فراسیم سال گذشته که از سپاهان به پورتیموننسه پرتغال رفت، فصل گذشته شرایط ایده آلی در این باشگاه نداشت و تنها در دو بازی لیگ برتر و سه بازی در جام حذفی به میدان رفت، در حالی که هفته های دیگر نیمکت نشین یا بیرون از خانه بود. اما او امیدوار بود که در سال جدید وضعیتش بهتر شود.

این دروازه بان که به دلیل غیبت از شرایط رقابتی در لیگ برتر پرتغال از لیست اولیه تیم ملی کنار گذاشته شده بود و در لیست ذخیره قرار داشت، امسال و علیرغم شایعه درگیر شدنش با تیم هایی مانند ایران تصمیم گرفت به ایران بازنگردد. فولاد، او در پورتیموننسه ماند تا منتظر فرصت بازی باشد

او امیدوار بود در فصل 2022-23 با جدایی دروازه بان اول فصل گذشته تیمش شانس حضور در تیم و شماره یک پورتیموننسه را داشته باشد اما ظاهرا امسال مطابق میل او پیشرفت نخواهد کرد. و این دروازه بان ایرانی احتمالا روی نیمکت یک دروازه بان ژاپنی خواهد بود.

دروازه بان ایرانی پورتیموننسه فرصت بازی در دو بازی از چهار بازی تدارکاتی تیمش مقابل موناکو، فرانسه و پورتو را به دست آورد.

تیم فوتبال پورتیموننسه شب گذشته در چهارمین دیدار تدارکاتی تدارکاتی به مصاف تیم های رم، ایتالیا و شاگردان ژوزه مورینیو رفت که پیام در هر دو نیمه برخلاف دو دروازه بان دیگر تیمش فرصت بازی پیدا نکرد و به میدان رفت. روی نیمکت تا آخر .

از سوی دیگر منابع خبری منتسب به پورتیموننسه نیز در روزهای اخیر اعلام کردند که عملکرد کوسوکه ناکامورا، دروازه بان ژاپنی در دیدارهای تدارکاتی قابل قبول است و او می تواند سرمایه قابل اعتمادی برای سرمربی این تیم در فصل جدید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید