معمای سپاهان پیچیده تر شده است. کدام ستاره برای دیدار با استقلال روی نیمکت اعزام می شود؟

معمای سپاهان پیچیده تر شده است.  کدام ستاره برای دیدار با استقلال روی نیمکت اعزام می شود؟

مهمترین تغییر و تحولات در ترکیب سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی در قلب خط دفاعی این تیم رخ داد. 3 مدافع فصل قبل گلدن پوشان در حال حاضر جایی در لیست سپاهان ندارند و از طرفی 3 مدافع جدید به گفته خوزه مورایش به میدان آمده اند تا خط دفاعی سپاهان با یک بازیکن وارد فصل جدید لیگ برتر ایران شود. چهره کاملا متفاوت

خط دفاعی ایران و برزیل

جورجی گلسیانی، محمدرضا مهدی زاده و عزت الله پورقاز مدافعان باتجربه ای بودند که از جمع طلایی اصفهان جدا شدند و رناتو داسیلویرا و نیلسون جونیور دو مدافع برزیلی که فصل گذشته در سری (B) رقابت های این کشور حضور داشتند برای توجه به اصفهان به این شهر سفر کردند. به گزارش موصاد، خوزه مورایس باید در لیگ بیست و دوم برای سپاهان بازی کند.

محمد دانشگر مهم ترین و جنجالی ترین خرید سپاهان در خط دفاعی بود. مدافع فصل گذشته استقلال که در یک انتقال غیرمنتظره راهی اصفهان شد تا در لیگ بیست و دوم برای طلای پوشان بازی کند. همزمان با جذب دانشگر، مدیران سپاهان نیز با محمد نژاد مهدی برای ادامه همکاری به توافق رسیدند تا تعداد مدافعان میانی متخصص سپاهان برای فصل آینده به 4 نفر برسد.

دا سیلویرا – دانشمند؛ جفت دفاع اصلی؟

محمد دانشگر اولین مدافع میانی بود که شیرهای طلایی اصفهان در تابستان به خدمت گرفتند و سپس رناتو داسیلویرای برزیلی خرید بعدی مدیران سپاهان برای تقویت خط دفاعی تیمشان بود. این دو مدافع باتجربه با توجه به اینکه در پیش فصل فعال بودند و در بازی های دوستانه توسط خوزه مورایس در ترکیب اصلی قرار گرفتند، به نظر می رسد گزینه های اصلی خط دفاعی گلدن کاورز باشند.

نیلسون جونیور و محمد نژاد مهدی دو ذخیره مطمئن برای خط دفاعی مستحکم سپاهان هستند که در صورت صلاحدید خوزه مورایس فرصت بازی در این تیم و نشان دادن آمادگی فنی خود را خواهند داشت.

یک جفت قرمز در سمت راست و چپ دفاع سپاهان

رامین رضایان دیگر خرید جنجالی سپاهان در بازار نقل و انتقالات تابستانی بود. مدافع راست سابق پرسپولیس که حالا با جدایی دانیال اسماعیلی فر تنها گزینه تخصصی مورایس برای بازی در سمت راست خط دفاعی تیمش است. سرمربی پرتغالی این تیم مقابل رضایان در سمت چپ خط دفاعی سپاهان گزینه های متعددی را پیش روی خود می بیند.

امید نورافکن، میلاد زکی پور و محمد علینژاد سه بازیکنی هستند که می توانند به عنوان مدافع چپ در ترکیب سپاهانی قرار بگیرند.به نظر می رسد نورافکن اولویت اول ژوزه مورایس در فصل جدید باشد و احتمال استفاده از زکی پور و علینژاد در پست هافبک چپ وجود دارد. .

دیدگاهتان را بنویسید