معمای پیچیده جان؛ جای خالی این ستاره در ترکیب اصلی پرسپولیس

معمای پیچیده جان؛  جای خالی این ستاره در ترکیب اصلی پرسپولیس

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از روز شنبه برای ادامه رقابت های حساس لیگ برتر آغاز می شود و شاید جبران اختلاف 60 امتیازی این تیم با استقلال تهران که در بالای جدول گیر کرده است، بزرگ ترین اتفاق باشد. گل مهم سرخپوشان

قهرمان پنج بازی متوالی لیگ برتر با 8 امتیاز در پنج بازی اخیر خود عملکرد حساسی داشت به طوری که بسیاری از کارشناسان ساختار دفاعی پرسپولیس را در غیاب سیدجلال حسینی نفوذپذیر می دانند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدارها حداقل دقایقی به عنوان ذخیره داشت تا این تیم بتواند بر تعداد گل های خورده خود بیفزاید و امتیازات را یکی پس از دیگری از دست بدهد.

غیبت سیدجلال در ترکیب اصلی پرسپولیس شایعاتی را در مورد درخواست شخصی بازیکن گل محمدی برای نیمکت نشینی به وجود آورده است. حسینی در این میان با پشت سر گذاشتن مصدومیت قدیمی اش مشکلی برای بازی ندارد و فقط با صلاحدید کادر فنی و خود یحیی گل محمدی روی نیمکت این تیم می نشیند تا بازی هم تیمی های جوانش را تماشا کند.

آمار ضعیف خط دفاعی پرسپولیس می تواند دلیلی برای تجدید نظر یحیی گل محمدی در تصمیم گیری هایش در مورد مدافعان باشد تا با حضور سید جلال علاوه بر بهبود آن آمار، شایعاتی مبنی بر عدم درخواست وی از سوی کادر فنی از بین برود.

قرارداد سید جلال با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می رسد و از این رو ماندن او در جمع سرخپوشان در هاله ای از ابهام قرار دارد. باید دید کاپیتان اول پرسپولیس در 6 دیدار باقی مانده لیگ برتر چه تصمیمی برای آینده فوتبال حرفه ای خود خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید