کرسی های آسیایی به نفع ورزش و توسعه هندبال ایران است/ عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون هندبال آسیا متعلق به هیچکس نیست

ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783256

هیئت های رئیسه فدراسیون ها در همه تصمیم گیری های مهم نقش دارند

رئیس فدراسیون هندبال گفت: عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون هندبال آسیا و همچنین ریاست رئیس توسعه هندبال این فدراسیون دو جایگاه مهم و موثر برای ورزش کشور و هندبال ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل با اشاره به اهمیت مقام های بین المللی ایران گفت: آخرین مقام های کسب شده در فدراسیون هندبال آسیا متعلق به ورزش کشور است و به نفع پیشرفت هندبال ایران است. “.

عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا افزود: هیات رئیسه فدراسیون ها در همه تصمیمات مهم نقش دارند و نظرات آنها در موضوعات مختلف موثر است.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان ادامه داد: اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هندبال آسیا نقش مهمی در انتخاب کمیته ها، تدوین قوانین و دستورالعمل ها، کنترل مسائل اداری و سازمانی، بررسی وظایف 45 نفر از اعضای فدراسیون دارند. فدراسیون هندبال آسیا و هنگام تعیین بودجه.

پکل گفت: شکی نیست که مسائل بزرگ هندبال قاره کهن ابتدا در هیئت مدیره مطرح و سپس تدوین و ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه رایزنی ها و تلاش هایی برای ارتقای این رشته برای عضویت در هیئت هندبال آسیا انجام شده است، افزود: عضویت در هیئت مدیره فدراسیون هندبال آسیا متعلق به هیچکس نیست و قطعاً متعلق به ورزش ایران خواهد بود و به نفع توسعه خواهد بود. هندبال ما در آسیا.” و این یک صندلی مهم و موثر است.

رئیس فدراسیون هندبال ایران در خصوص انتخاب میترا نوری به عنوان سرپرست کمیته توسعه فدراسیون هندبال آسیا گفت: خانم نوری از ابتدای سال در این کمیسیون عضویت داشتند. تهیه تجهیزات، امکانات و منابع مالی برای کشور مهم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید