کرمان 29 اردیبهشت میزبان یادواره ملی 38 شهید مدافع حرم است


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835858

رئیس سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان اعلام کرد؛

علی جعفری گفت: کرمان در 29 اردیبهشت میزبان یادواره بزرگ ملی 38 شهید مدافع حرم خواهد بود و هدف از برگزاری این یادواره انعکاس یاد و خاطره شهادت و شهادت در کشور و استان کرمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی جعفری در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور چهارم خرداد امسال با شعار «تعهد سرخ سلول تا سنگر» برگزار می شود.

رئیس سازمان طلاب، اساتید و روحانیون «بسیج» استان کرمان با تاکید بر اینکه اولین اقدامی که در این زمینه باید انجام دهیم، قیام علیه خانواده روحانیت است، تصریح کرد: بازدید از نمایشگاه آثار فرهنگی. و محصولات و اقدامات روحانیت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان کرمان 144 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: آثار و محصولات زیادی ارائه شده و این آثار به نمایشگاه قم ارسال می شود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گفت: بیش از 350 روحانی مدافع حرم داریم که این شهدا به فرماندهی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در دفاع از حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها پیشگام بودند. و از میان آن شهدای گرانقدر 38 شهید مدافع حرم تابعیت ایرانی دارند.

رئیس سازمان طلاب، اساتید و روحانیون استان «بسیج» کرمان خاطرنشان کرد: کرمان در 29 اردیبهشت میزبان یادواره بزرگ ملی 38 روحانی مدافع حرم خواهد بود و هدف از برگزاری این یادواره طنین انداز یاد و خاطره شهدای مدافع حرم است. شهادت و شهادت در کشور و استان کرمان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید