کرونا جان سه بوشهر دیگر را گرفت/ بیمارستان‌های نظامی مختص بیماران کرونا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس؛ با اضافه شدن دو شهر دیگر در استان بوشهر به رنگ قرمز تاج، نقشه تاج استان بوشهر نشان می دهد که اکنون نیمی از شهرهای استان بوشهر قرمز شده اند.

از این رو اکنون 5 شهر بوشهر، دشتستان، گناوه، تنگستان و عسلویه در رنگ قرمز، دیر، کنگان و دیلم در رنگ نارنجی و جم در رنگ زرد قرار دارند.

تاج دوباره به مردم حمله می کند

تعداد تاج ها در کشور که کاهش یافته بود و میزان مرگ و میر روزانه کمتر از چهل در روز بود، این روزها به شدت در حال رشد است.

0edd2bbd c035 44f5 9ac6 cdd320a1db50 خبر خاکستری

این بیانیه نیاز به رویکرد جدی تری برای دریافت نوبت سوم واکسن و رعایت پروتکل ها بیش از پیش را نشان می دهد.

احمد یزدان پناه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛ وی با اشاره به وضعیت نگران کننده با شیوع بیماری عروق کرونر قلب گفت: در حال حاضر 213 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

یزدان پناه افزود: در حال حاضر 26 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که از مجموع مراجعه کنندگان به بخش مراقبت های ویژه عروق کرونر، 2 نفر در شرایط حاد این بیماری هستند.

00cc63cb f033 4769 b6b6 2a6d8686d27c خبر خاکستری

یزدان پناه افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 97 هزار و 994 نفر به این ویروس مبتلا شده اند و 2 هزار و 52 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

ارائه بیمارستان به نیروهای مسلح بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: امیرالمومنین (ع) نهاجا و حضرت گایم (ع) افزایش می‌یابد و برای کنترل و مدیریت بیماری کرون چاره‌ای جز رعایت دستورات بهداشتی ندارد.

یزدان پناه استفاده مکرر از ماسک، رعایت فاصله‌های اجتماعی و پرهیز از دوره‌ها و اجتماعات برای کنترل بیماری‌های عروق کرونر قلب را مورد بحث قرار داد و خاطرنشان کرد: تزریق سوم واکسن کرونری ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید