کری ستاره پرسپولیس پس از نمایش درخشان مقابل پیکان

کری ستاره پرسپولیس پس از نمایش درخشان مقابل پیکان

مدافع تمام نشدنی پرسپولیس و فوتبال ایران در حالی که تیمش مقابل یک تیم 10 نفره قرار گرفته بود، هم تیمی هایش را خیلی خوب در زمین آورد تا یک برد شیرین کسب کند. برای درک حرفه ای بودن و تعصبات سیدجلال حسینی کافی است آخرین لحظات بازی با پیکان را مرور کنیم. لحظه ای که سر کاپیتان از هم جدا شد و او از پزشک تیم خواست که سریعتر پانسمان کند تا تیم 9 نفره اش را علامت نزند. او در حالی که هنوز خونریزی داشت با مداواهای سرپایی و سطحی به زمین بازگشت اما … به همین بهانه دقایقی نسبتاً کوتاه با سید جلال حسینی گفت و گو کردیم که نتیجه آن را در ادامه می خوانید;

آیا می خواهید از لحظه ای که در بازی پیکان به سرتان آسیب زدید بگویید؟ وقتی دوربین تلویزیون به شما نزدیک شد، از پزشک تیم خواستید سریعتر بانداژ کند، کاری کند که سریعتر به زمین برگردید و …

چیز خاصی نبود ما 10 نفر بودیم و 9 نفر ممکن است گل زده باشیم، بنابراین به آنها گفتم زودتر کارشان را انجام دهند تا بتوانم به داخل برگردم.

اما به نظر می رسد در صورت امکان سر شما را بانداژ نکرده اند و حتی خود بانداژ دوباره خونریزی می کند؟

مهم نبود. مسابقه را ده نفره برده بودیم و اصلا دوست نداشتیم گل بزنیم. بیشتر ذهن من و بچه ها روی این بود.

اما برای پرسپولیس برد شیرین بود. بعد از 10 سالگی فکر کردی گل بزنی؟

ببینید بازی با فلش چگونه به پایان رسید و به داستان بپیوندید. ما فقط 24 ساعت فرصت داشتیم تا خوشحال باشیم و باید به بازی بعدی فکر کنیم. مطمئنا هواداران پرسپولیس می توانند خوشحالتر باشند و این یک پیروزی خوشحال کننده برای کسانی است که از هر نظر ما را حمایت و تشویق می کنند. منظورم این است که ما بازیکنان مجبور نیستیم به آن بسنده کنیم.

میشه بیشتر توضیح بدی

ببینید ما 5 نبرد سخت دیگر در پیش داریم و تا هفته سی و دوم لیگ باید بدویم و بجنگیم. برایم مهم نیست جلوی تیر چه اتفاقی افتاده است. این هم خیلی مهم است و این برد 10 نفره اعتماد به نفس ما را بیشتر کرد اما حالا ذوب آهن از تیم ما جلو افتاده است. باید تمام فکر و ذکرمان را روی ذوب آهن اصفهان بگذاریم که تیم خوب و قابل احترامی است.

بعضی ها فکر می کنند بازی های دیگر پرسپولیس راحت تر از استقلال است؟

من اصلا این را قبول ندارم. اصلا بازی آسانی در قهرمانی وجود ندارد و همه تیم ها با انگیزه بالایی مقابل ما بازی می کنند. همه تیم ها صادق هستند و دوست ندارم در مورد حریفان پرسپولیس اینطور فکر کنم.

شانس شما برای قهرمانی در پرسپولیس چقدر است؟

جام قهرمانی هفته گذشته داده می شود و نباید به دنبال شانس یا داستان های مشابه باشیم. ابتدا باید سعی کنیم روی خودمان تمرکز کنیم. این دو عامل می تواند کمک زیادی به موفقیت و خدای ناکرده قهرمانی تیم کند و باید از تماشاگران و هواداران پرسپولیس هم تشکر کنم. اگر با تلاش بچه ها و کادرفنی در پیکان 10 نفر را زدیم باید قدردان تماشاگرانمان هم باشیم. هر تشویق نزدیکان به ورزشگاه بمب برای ما بازیکنان انگیزه و انرژی بود و امیدوارم در مسابقات بعدی هم نزدیکانمان را ببینم.

دیدگاهتان را بنویسید