کشته شدن شهید در کرمانشاه توسط سارقان مسلح/ تلاش برای شناسایی عاملان این شهادت ادامه دارد.


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812853

سردار «علی اکبر جاویدان» از شهادت سرگرد پوریا نظری جان برکف از ماموران انتظامی کرمانشاه در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، سردار علی اکبر جاویدان با تبریک و عزاداری شهادت سردار نظری در تشریح این حادثه گفت: این حادثه دقایق اولیه بامداد امروز (جمعه – 13 اسفند) در چهارراه ایستگاه آتش نشانی کرمانشاه رخ داد. .

وی افزود: کارکنان یگان امداد و نجات حین گشت زنی در محل مشخص شده متوجه حضور 3 نفر مشکوک شدند که برای انجام بازرسی های لازم به سرنشینان خودرو دستور ایست دادند.

سردار جاویدان ادامه داد: با توجه به شرایط بارندگی و تاریکی هوا، این افراد مسلح با مشاهده گشت پلیس شروع به تیراندازی به سمت ماموران پلیسی که با ماموران مواجه شدند، کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در جریان این تیراندازی گلوله به شهید نظری اصابت کرد و وی را مجروح کرد که در پی آن وی بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد اما متاسفانه تلاش پزشکان بی نتیجه ماند و این همکار جان باخت و رفیع به شهادت رسید.

سردار جاویدان با بیان اینکه مهاجمان بلافاصله پس از برخورد از محل متواری شدند، افزود: در تحقیقات اولیه این افراد سارقان مسلح بودند و کار اطلاعاتی برای شناسایی سریع و یقیناً به زودی این افراد در حال انجام است و دستگیر و به سزای اعمال شما خواهند رسید. .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تبریک و تسلیت شهادت پوریا نظری یکی از شجاع ترین، وظیفه شناس ترین و برجسته ترین افسران نیروی انتظامی استان گفت: خون پاک آنها اجازه همکاری با ماموران انتظامی را نمی دهد.

وی افزود: امروز ماموران نیروی انتظامی کرمانشاه جان برکف در حال دفاع از امنیت شهر و جامعه هستند و از تجاوز جنایتکاران با هر عمد و انگیزه و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم جلوگیری می کنند.

سردار جاویدان در پایان بر اصلاح قانون بکارگیری سلاح تاکید کرد و گفت: بی شک این امر می تواند به افسران پلیس در ایجاد امنیت بیشتر کمک کند و دست خود را برای برخورد جدی تر با مجرمان و مجرمان باز کند.

مراسم تشیع پیکر مطهر شهید «پوریا نظری» فردا (14 اسفندماه) ساعت 11:00 از مقابل مسجد جامع کرمانشاه با حضور نمایندگان استان، نظامی و فرماندهان انتظامی، خانواده های معظم شهدا برگزار می شود. شهدا و اقشار مختلف مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید