کشتی جام تورلیخانوف محمدرضا گرایی و پشتام به فینال راه یافتند


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843468

رقابت های بین المللی کشتی تا وزن 72 کیلوگرم، 77 کیلوگرم و 82 کیلوگرم جام تورلیخانوف قزاقستان صبح امروز (جمعه) در آلماتی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان رقابت های مقدماتی، محمدرضا گرایی در وزن 72 کیلوگرم و پیمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و محمدرضا مختاری در وزن 77 کیلوگرم راهی دیدار رفت.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 72 کیلوگرم که به صورت دوره ای با حضور 7 کشتی گیر در دو گروه 4 و 3 نفره برگزار می شود، محمدرضا گرایی در دور نخست با نتیجه 4 بر 3 و ضربه فنی آزات سادیکوف از قزاقستان را شکست داد. . با توجه به غیبت شهروز اوچیلف از تاجیکستان برنده شد. گارای در دور سوم با نتیجه 7 بر 3 مغلوب میرجان شرمهنبات از قزاقستان شد و به عنوان دومی در سنگین وزن راهی نیمه نهایی شد. گارای در این مرحله 9 بر صفر محمود بخشیلف از ازبکستان را شکست داد. گارای امشب در دیدار فینال به مصاف میرجان شرمهنبات از قزاقستان می رود.

در وزن 77 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با نتیجه 3 بر یک دلشاد امانگولدیف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 2 تامرلان شادوکایف از قزاقستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل دمیو جادریف از قزاقستان با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و راهی پلی آف شد. مختاری برای کسب مدال برنز به مصاف جونس امره بشار از ترکیه می رود.

در وزن 82 کیلوگرم پیمان پشتام پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 4 از سد کالیدین آسیکیف قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی با نتیجه 10 بر 1 شمیل باتیروف از قزاقستان را شکست داد و به فینال راه یافت. پشتام ظهر امروز برای کسب مدال طلا مقابل آخول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان آسیا به مصاف قرقیزستان می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید