جام جهانی کشتی زیر 23 سال توانمندسازی لیبرال اسپانیا؛ 3 نماینده ایران به فینال راه یافتند


ساعت: 19:55
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905152

در دومین دوره مسابقات در 5 رشته کشتی آزاد زیر 23 سال، 3 کشتی گیر کشورمان به فینال راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، امروز (شنبه) در شهر پونتودرا اسپانیا، مسابقات انتخابی پنج وزن دوم رقابت های آزاد زیر 23 سال (عمید) برگزار شد.
در پایان این مسابقات محمدصادق فیروزپور در وزن 74 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن 125 کیلوگرم به فینال راه یافتند و سجاد غلامی نیز در وزن 86 کیلوگرم به تیم بازنده ها رفت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم آرمین حبیب زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل اصیل آیتاکین از قزاقستان با نتیجه 8 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله بعد، کنار رفت. از رقابت

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر آتامیرات چارلف از ترکمنستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 4 عصمت جیتافچی از ترکیه را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل وادیم کوریلنکو از اوکراین با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. در این مرحله به دلیل غیبت تیموری باراشویلی گرجستانی به دلیل مصدومیت، فیروزپور پیروز شد و راهی فینال شد. وی در این دیدار به مصاف حاجی مراد گاجف از آذربایجان می رود.

در وزن 86 کیلوگرم سجاد غلامی در دور نخست مقابل ترنت هیدلی از آمریکا با نتیجه 15 بر 6 مغلوب شد و با توجه به حضور این مبارز در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد. ابتدا باید با نورتیلیک کاریپبایف از قرقیزستان مبارزه کند و در صورت پیروزی مقابل حریف در مبارزه بعدی به مصاف ماکسات ساتیبالدی از قزاقستان می رود و در صورت شکست آن مبارز به دیدار رده بندی می رود تا مدال برنز مقابل ایوان الیچسی را کسب کند. از مولداوی برو

در وزن 92 کیلوگرم امیرهیسن فیروزپور در دور اول با نتیجه 11 بر 2 رضابک آیتموهان از قزاقستان را شکست داد و در دور دوم با نتیجه 11 بر 1 آدلان ویسخانوف از فرانسه را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. . وی در این مرحله با نتیجه 12 بر صفر تیویر بوآل از کانادا را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله فائز اله آکتورک قهرمان اروپا از ترکیه را با نتیجه 17 بر 6 شکست داد و راهی فینال شد. وی در دیدار پایانی به مصاف جاکوب کاردناس از آمریکا می رود.

در وزن 125 کیلوگرم امیررضا معصومی در دور نخست عادل مصرچی از ترکیه را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله میلان کورسوگ از مجارستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد و راهی فینال شد. معصومی در این دیدار به مصاف سلیمان مناشویلی قهرمان زیر 23 سال اروپا از گرجستان می رود.

مسابقات مقدماتی و فینال فوق سنگین وزن فردا شب (یکشنبه) برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید