کشف باورنکردنی کیروش روز جدید

افشاگری باورنکردنی کیروش

تیم ملی فوتبال مصر شب گذشته در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف آنگولا رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در این دیدار اتفاقی نادر و درگیری بین کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران و سرمربی فعلی مصر با بازیکن حریف رخ داد. سپس یکی از بازیکنان آنگولا ضربه ای به سینه کیروش زد و سرمربی پرتغالی را هل داد که اوضاع را بیشتر متشنج کرد.

سرمربی سابق ایران فحاشی این آنگولیایی را فاش کرد و گفت: بازیکن آنگولیایی وقتی با داور صحبت کردم به من فحاشی کرد اما دیگر نمی خواهم درباره این اتفاق صحبت کنم.

کیروش در مصاحبه تلویزیونی پس از بازی گفت: اینها در فوتبال عادی است، اما مربیان باید قبل از اینکه بتوانند فوتبال را به بازیکنان جوان آموزش دهند، آداب معاشرت را آموزش دهند. بازیکنی که حمله کرد و مرا هل داد به دنیا نیامد، من مربی فوتبال بودم.

وی گفت: هدف اصلی ما رسیدن به جام جهانی 2022 قطر است. فدراسیون مصر به همین دلیل با من قرارداد بست. پیام من به همه این است که وقتی بهترین تیم آفریقا نیستید، نمی توانید با بهترین تیم های جهان رقابت کنید.

در نهایت سرمربی سابق ایران رو به مصری ها کرد و گفت: به مردم مصر می گویم از این برابری خوشحال باشند. چون در زمین بازی با 2 بر صفر عقب افتادیم و بازی را به تساوی کشاندیم، اما مستحق برد بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید