کشف باورنکردنی جسد نایلونی دختر بنوا در یخچال

پس از قتل باران کوچولو، دختر ۶ ساله ای که جسدش در یخچال خانه قاچاقچی پیدا شد، متهمان پرونده دستگیر شدند اما در بازجویی ها ادعاهای عجیبی کردند.

نهم مهرماه امسال وقتی پلیس برای دستگیری یک فروشنده مواد مخدر وارد خانه ای در شهرری شد، با یخچالی مواجه شد که سرتاسر آن گچ کاری شده بود. آنها فکر می کردند داخل یخچال مواد مخدر وجود دارد اما وقتی در را باز کردند با جسد دختر 6 ساله شوکه شدند. جسد را داخل نایلون و پتو پیچیده بودند و مشخص شد حدود 2 هفته از مرگش می گذرد.

با وجود اینکه کسی در خانه نبود اما از همسایه ها مطلع شد که فروشنده مواد مخدر ساکن آنجا حدود 2 ماه پیش زن جوان و دختر 6 ساله اش به نام باران را آورده و با آنها زندگی می کند.

جسد پیدا شده در یخچال متعلق به باران کوچولو است اما نکته عجیب این است که مادر باران نیز به همراه فروشنده مواد مخدر ناپدید شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران دریافتند که این قاچاقچی به اتهام خرید و فروش مواد مخدر و سرقت دستگیر و در زندان به سر می برد. بدین ترتیب پرونده وی از پرونده خارج شد و تحقیقات برای دستگیری این مرد و مادر باران که بدون شک از رازهای قتل باران آگاه بود، ادامه یافت. متهمان چندی بعد متواری شدند و صبح چهارشنبه هنگامی که برای نوشیدن آب به خانه قدیمی بازگشتند دستگیر شدند. اما متهمان منکر قتل باران شدند و قاچاقچی گفت: چند روز پیش متوجه شدم پلیس مبارزه با مواد مخدر به خانه ام می آید و من را دستگیر می کند. همانطور که متوجه شدم، فعالیت های من کشف شد و مأموران متوجه شدند که در خانه ام مواد مخدر دارم و فروشنده هستم. بنابراین تصمیم گرفتم اقداماتی انجام دهم و با مادر باران که مدت زیادی با هم زندگی می کردیم از خانه فرار کنم تا پلیس ما را نگیرد. پس باران را در خانه گذاشتیم و نمی دانیم چگونه کشته شد.

وی ادامه داد: گمان می کنم رقبای من برای گرفتن انتقام من وارد خانه من شدند و جان باران را گرفتند. آنها کسانی بودند که مرا در معرض پلیس قرار دادند تا من را از سر راهشان بردارند.

اگرچه قاچاقچی چنین ادعای عجیبی را مطرح کرد، اما مادر باران کوچولو در بازجویی ها مدعی شد که خودش جان دخترش را گرفته است. این زن گفت: پس از جدایی از شوهرم، مدت ها دچار مشکلات مختلفی شدم و باران مدام می بارید. روز حادثه در حالی که قرص مصرف می کردم دخترم بهانه گیری کرد. کنترلم را از دست دادم و نمی دانم چه اتفاقی افتاد که او را خفه کردم. پس از قتل با همدستی فروشنده مواد جسد او را در یخچال خانه گذاشتیم تا در فرصتی مناسب از خانه خارج کنیم اما ناکام ماندیم و متواری شدیم. وی ادامه داد: در آن مدت خانه ای در حوالی شهرری اجاره کردیم و با هم زندگی می کردیم. روز حادثه برای بازدید از خانه برگشتیم که پلیس ما را دستگیر کرد.

این زن مدعی شد که پلیس هنگام بازرسی کیف متهم، دفترچه ای متعلق به مادر باران کوچولو را پیدا کرده است. او برخی از وقایع زندگی خود را در آن ثبت کرده بود. زن جوان روی یکی از صفحات دفتر نوشته بود که فروشنده مواد مخدر باران را کشته است. در حال حاضر این دو متهم با صدور قرار قانونی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند و تحقیقات از آنها برای کشف راز این جنایت دردناک ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید