کلاسیک فوتبال ایران در “اراک” برگزار می شود + سند

ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791401

با ابلاغ و دستور حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ، دیدار سپاهان – پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 15 روز چهارشنبه 8 دی ماه در محل امام زمان (عج) برگزار می شود. ورزشگاه خمینی اراک.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; کمیته انضباطی فصل گذشته برای دو تیم سپاهان و پرسپولیس رای زیر را صادر کرد: «این سند طبق ماده 118 مفاد انضباطی فوق صادر می‌شود».

بر همین اساس روز گذشته باشگاه سپاهان با ارسال نامه ای به سازمان لیگ در ورزشگاه میزبانی دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر را اعلام کرد. بر اساس این درخواست، زردپوشان اصفهان در سازمان لیگ ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک را به میزبانی قرمزپوشان تهران معرفی کردند و منتظر تایید سازمان لیگ بودند.

این انتخاب بی دلیل نبود. چرا که پرسپولیس در دو فصل اخیر دو بار به اراک سفر کرده و با شکست در هر دو بازی این شهر را به مقصد تهران ترک کرده است. سپاهانی ها امیدوارند این انتخاب دوباره برای پرسپولیس خوب نباشد و بتوانند با پیروزی مقابل این تیم تهرانی 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

هم اکنون با اعلام و دستور حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ، دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می شود. .

f82bbc5a 9eec 4040 9606 d3e1b8087397 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید