کلانویی: فردا باید با تمام قدرت بازی کنیم

امیر کلانویی در ابتدای نشست خبری پیش از دیدار مقابل قرقیزستان با قدردانی از میزبانی قرقیزستان در مسابقات کافا خاطرنشان کرد: در ابتدای گفتگو تاکید می کنم که امیدوارم مسابقات کافا در شرایط بهتری برگزار شود. در سال های آینده تا این مسابقات بتواند به آرامی به فوتبال آسیای میانه کمک کند

وی درباره دیدار فردا مقابل میزبان این مسابقات گفت: این دیدار با حضور تماشاگران جذابیت بیشتری خواهد داشت. نکته اصلی در فوتبال تماشاگران است و امیدوارم فردا ورزشگاه پر شود تا شاهد جذابیت و تفریح ​​خوبی در این دیدار باشیم.

گالنووی افزود: امروز تیم قرقیزستان را آنالیز می کنیم تا با دانش بیشتری پا به میدان بگذارد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار قرقیزستانی که از او درباره بازی قبلی ایران مقابل قرقیزستان پرسیده بود و اینکه الان از این تیم چه می دانید، قطعا تیم قرقیزستان نسبت به گذشته پیشرفت کرده است. فردا باید با تمام قدرت بازی کنیم. از بازیکنانم تشکر می کنم که در بازی قبلی با انگیزه کامل بازی کردند و مطمئنا فردا هم با همین انگیزه بازی خواهیم کرد.

گالنووی در پایان با تشکر از خبرنگاران حاضر در نشست خبری گفت: از میزبانی قرقیزستان در این مسابقات قدردانی می کنم. باز هم پیشنهاد می کنم این مسابقات با شرایط و کیفیت بهتری در سال های آینده برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید