کلاهبرداران و دلالان بازار در اطلاعات سپاه قم


ساعت: 17:17
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839565

همزمان با اجرای طرح اصلاح یارانه ها و آزادسازی قیمت ها، اطلاعات سپاه قم به انواع انباشت و سفته بازی در بازار می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا در روزهای اخیر با اجرای طرح اصلاح یارانه ها شاهد انباشته شدن و معامله افراد و بنگاه های اقتصادی در بازار بوده ایم که عملا مشکلات بیشتری را برای مردم ایجاد کرده است.
این در حالی است که سازمان اطلاعات سپاه استان کوم در روزهای اخیر با شناسایی و برخورد با این افراد اجازه ادامه این نوع اقدام زشت را نداده است.
از این رو شب گذشته سازمان اطلاعات سپاه قم دو انبار را باز کرد که متخلفان قصد داشتند برنج پاکستانی را به چند برابر قیمت یک کیسه برنج ایرانی به مردم بفروشند. امام علی بن ابیطالب (ع) سازمان اطلاعات سپاه پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر تقلبی بودن برج ایرانی، یک انبار برنج تقلبی را در منطقه کوه سفید قم افتتاح و با متخلفان حاوی 5 تن و 900 کیلوگرم برخورد کرد. برنج پیدا شد

همچنین بر اساس گزارشی دیگر، یک انبار برنج تقلبی در خیابان عمار یاسر قم افتتاح شد و 94 کیسه برنج ایرانی تقلبی در آن انبار جمع آوری شد.
متخلفان این دو انبار قصد داشتند برنج پاکستانی را به نمایندگی و با یک کیسه برنج ایرانی به چند برابر قیمت به مردم بفروشند که سربازان گمنام سازمان اطلاعات استان قم مانع از اقدام شوم آنها شدند.

f6bad146 6c72 41b2 b497 c9ae9c7256b8 خبر خاکستری
سازمان تعزیرات حکومتی در این گشت ها حضور دارد و در نهایت کالاهای اصلی تحویل این سازمان می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید