ضربه شست سپاه به کلاهبرداران کالایی در سراوان / متخلفان نقره


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820902

حجت الاسلام شهری نژاد گفت: در آخرین عملیات شناسایی پاسدار گمنام امام زمان (عج) از سپاه شهرستان سراوان، سه انبار روغن خوراکی در این شهرستان کشف شد که با دستور دادستان پلمب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام و المسلمین شهری نژاد نماینده دادستان سراوان و دادستان عمومی و انقلاب در حاشیه بازدید از انبارهای مواد غذایی و اساسی به خبرنگار عصرهامون گفت: شهرداری سراوان و با دستور ویژه دادستانی شهرستان در خصوص شکایت متولیان کالاهای اساسی، پیش از ظهر امروز سه غذای انباری حاوی روغن خوراکی در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: از سه انبار مذکور 46 تن روغن خوراکی جامد و مایع ذخیره سازی و 10 تن روغن خوراکی تجاری در حال توزیع کشف شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در بازرسی های انجام شده امروز از سوی مراکز نگهداری کالاهای اساسی و مایحتاج اولیه، 390 تن روغن خوراکی مفقودی وجود داشت که در سامانه ثبت نام و خروج از کشور ثبت نشده و در مالکان انبارها برای توضیحات و سیر مراحل قضایی به دادسرا احضار شدند.

حجت الاسلام و المسلمین شهری نژاد گفت: بنا به دستور دادستان شهرستان سراوان، انبارها پلمب و صاحبان انبارها جهت محاکمه در اختیار پایگاه اطلاعات سپاه شهرستان سراوان قرار گرفتند.

وی برخورد جدی با تخریب کنندگان کالا و اجساد را در دستور کار قرار داد و از شهروندان سراوانی خواست در صورت آشنایی با اختفا و نگهداری کالاهای اساسی در سطح شهر مراتب را برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی کنند.

لازم به ذکر است روز گذشته حدود 100 تن روغن خوراکی ذخیره شده در دو انبار این شهرستان توسط پاسدار گمنام امام زمان (عج) از سپاه شهرستان سراوان کشف شد که تحویل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید