سالانه افراد زیادی در جاده های غیراستاندارد جان خود را از دست می دهند/ مرزنشینان سراوان امیدوارند سپاه جاده ای مناسب ایجاد کند

ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799899

ملک فاضلی با بیان اینکه سالانه افراد زیادی در جاده های غیراستاندارد جان خود را از دست می دهند، گفت: مرزنشینان سراوان امیدوارند راه مناسبی توسط سپاه ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ملک فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر هامون با اشاره به وضعیت نامناسب جاده های منتهی به سراوان و نقطه صفر مرزی اظهار داشت: اخیرا توافقی بین سردار سلام و سردار سلام انجام شده است. وزیر . این جاده تکمیل شده و ساخت 27 هزار کیلومتر راه در سراسر کشور از محل قرارگاه سازندگی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ایجاد راه های استاندارد در این منطقه دورافتاده مرزی برای پیمانکاران داخلی امکان پذیر نیست، سالانه میلیاردها پول کشور هزینه نمی شود و بعضاً به عقب باز می گردد. علاوه بر این، برای هر 100 کیلومتر می تواند 10 ساعت طول بکشد. «این عواقبی دارد که شایسته جمهوری اسلامی ایران نیست.

فاضلی بیان کرد: فرودگاه سراوان توسط برادران سپاه به خوبی ساخته شده است و سردار پاکپور در این فرودگاه زحمات زیادی کشیده است، امکاناتی بود که متاسفانه مدت ها پیش بنا به دلایلی جمع آوری شد و امیدواریم وزارت راه جابجا شود. می توانیم از این امکانات استفاده کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه سراوان 350 کیلومتر با زاهدان فاصله دارد و سراوانی ها مجبور به تردد در جاده های نامناسب هستند و هر ساله شاهد تعداد زیادی کشته و مجروح هستیم، پیش بینی می شود پرواز تهران – سراوان راه اندازی شود. خصوصاً با توجه به اینکه بسیاری از نیروهای انتظامی و نظامی از استان های دیگر در این شهرستان به صورت موقت مشغول به کار هستند، انتظار می رود شرایطی فراهم شود تا بتوانند از میدان ها برای تردد استفاده کنند و مردم سراوان نیز بتوانند از این امر استفاده کنند. از فرصت استفاده کن

وی ابراز امیدواری کرد: بر اساس آنچه شایسته نظام اسلامی به ویژه مردم مهربان، مهربان و صبور سیستان و بلوچستان و منطقه مرزی سراوان است بتوانیم به جامعه خدمت کنیم تا بیشتر قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید