کلیدواژه «شهدای قتل جنگل» به ترند برتر توییتر فارسی تبدیل شده است


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866399

واکنش فعالان فضای مجازی به حادثه شهدای کشتار جنگل دالانی رامسر؛

همزمان با ترور شهدای جنگل دالانی در رامسر در سال 61، کاربران فضای مجازی با کلمه کلیدی «شهدای جنگل» این روز را تبریک گفتند و این هشتگ در توییت های داغ توییتر فارسی قرار گرفت و به ترند برتر توییتر تبدیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، در بهار سال 1361 شهرهای رامسر و تنکابن شاهد افزایش کشتار سازمان منافقین بود و درگیری های متعددی در این شهر و مناطق پردرخت آن شهرها رخ داد.

برخی از منافقین نابینا، بومی منطقه و آشنا به بافت های جنگلی نیز به دلیل فعالیت های روزمره در شهر، شب ها در جنگل و بالادست زندگی می کردند و پایین دست را خطرناک می کردند و در مواردی جاده های منتهی به روستا را خطرناک می کردند. .

از این رو بسیجیان و سپاه رامسر با توجه به دغدغه های دفاع مقدس از سوی دیگر در دل شهر و جنگل های منطقه خود سعی کردند با عملیات اطلاعاتی و دستگیری به این بلاتکلیفی پایان دهند.

جنگل دالانی رامسر که در مسیر روستای جنترودبار واقع شده و محدوده وسیعی از شهرستان رامسر را در بر می گیرد، یکی از بهترین مکان هایی بود که منافقین می توانستند در آن پنهان شوند.

اما جوانان و بسیجیان ناحیه مقاومت روستای گلشمله به نام شهید نظام الدین حالتبری از شهدای ترور رامسر بدون ترس از پاسداران و گشت های خود منافقین کردل را بیش از پیش منزوی کردند.

در بهار برگها و سرسبزی جنگل دالهانی رشد کرد و در 15 خرداد 1361 یک لندرور هشت پایه را از منطقه گالشمله به جنگل دالانی منتقل کرد. مناطق مشکوک را شناسایی کنید، یک تیم تروریستی منافقین از چهار جهت زیر آتش است و همه ساکنان آن به جز یک نفر شهید هستند.

به راستی در آن روزهای سخت برای آرامش و امنیت مردم در انقلاب اسلامی ایران، این شهدا وارد عرصه ایثار و از خود گذشتگی شدند تا با نثار جان خود عشق خود را ثابت کنند. در یاد این شهدای عزیز چه در عمل و چه در دل قدم برداریم.

همزمان با ترور شهدای دالانی جنگل رامسر در سال 61، کاربران فضای مجازی با کلمه کلیدی #شهدای_ترور_جنگل به استقبال این روز رفتند و این هشتگ در توییت های داغ توییتر فارسی گنجانده شد و روند فوق العاده شد.

کاربران و فعالان فضای مجازی با اشاره به فداکاری مردم رامسر در برخورد با منافقین کوردل یاد و خاطره شهدای این حادثه را گرامی داشتند.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی این هشتگ را در صفحات خود قرار داده اند.

در اینجا تنها به برخی از این واکنش ها اشاره می شود

d546331b 26b7 473d b63a fbee94fd6d46 خبر خاکستری

f416d9b1 20e0 4270 b150 52944dc44cde خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید