هشتگ بین المللی تحریم ایران به یک ترند تبدیل شده است

هشتگ بین المللی تحریم ایران به یک ترند تبدیل شده است

راه اندازی این کمپین مجازی را می توان انتقام حامیان رضا پهلوی و سلطنت طلبان از شبکه ایران اینترنشنال به دلیل موج جدید و گسترده حملات علیه رضا پهلوی توسط این شبکه دانست. این حملات پس از خروج رضا پهلوی از جریان براندازی موسوم به شورای همبستگی و دیدار با رژیم صهیونیستی آغاز شد. این شبکه در یکی از برنامه های خود به بررسی دلایل پایان این شورا پرداخت؛ در این پخش، رضا پهلوی دلیل پایان این ائتلاف و نرسیدن به اهداف واهی آن ذکر شد.

موج دیگری از حملات ایران اینترنشنال به سلطنت طلبان با خروج حامد اسماعیلیون از گروه همبستگی آغاز شد. این شبکه تلویزیونی در ویژه برنامه بستر خود را در اختیار اسماعیلیون قرار داد. در این پخش، اسماعیلیون چندین حمله و انتقاد به رضا پهلوی نیز داشت. وی حضور رضا پهلوی و دیدگاه‌های مستبدانه او را از دلایل خروج از شورای اپوزیسیون جمهوری اسلامی عنوان کرد. اسماعیلیون همچنین پهلوی را به “زبان گشادی” متهم کرد و گفت که “به طور مشخص توئیت هایی که او (رضا پهلوی) در دو سه هفته اخیر منتشر کرد برای ایجاد بحث های داخلی در جامعه بود.”

به نظر می‌رسد اقدامات پیگیر شبکه بین‌المللی ایران در سکوی خود به مخالفان و منتقدان رضا پهلوی و حمله به رضا پهلوی و نیز معرفی پهلوی به عنوان دلیل شکست ائتلاف اپوزیسیون جمهوری اسلامی توسط براندازان، سلطنت طلبان را وادار کرده است. اقدام تلافی جویانه ای علیه این شبکه انجام داده است. اقدامی که این بار برای گمراه کردن افکار عمومی و مخالفان جریانات تجزیه طلبانه «مخالف با تجزیه طلبی» نام گرفت و حتی توانست عده ای از کاربران ایرانی را به خود جلب کند اما در پشت صحنه تنها هدف سلطنت طلبان انتقام از تلویزیون بین المللی ماند است. کانال ایران زیرا ادعای سلطنت طلبان مخالف تجزیه طلبی با اقدامات رضا پهلوی در سفر به فلسطین اشغالی برای متحد کردن اپوزیسیون خارجی و تل آویو برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران مطابقت ندارد، اما افکار عمومی فراموش نمی کنند که تنها یک هفته پس از سفر رضا پهلوی به فلسطین اشغالی، 32 نماینده مجلس رژیم صهیونیستی در نامه ای به وزیر امور خارجه اسرائیل خواستار حمایت تل آویو از جدایی ایران شدند.

دیدگاهتان را بنویسید