کمپین برای جلوگیری از سد قرمز تانگ که توسط جریان شدید احاطه شده است


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894520

مدت‌هاست که برخی از فعالان به‌اصطلاح شبکه‌های اجتماعی و توییت‌های زنان تهرانی به‌طور جدی به دنبال ایجاد تنش و آشوب در استان به‌ویژه شهرستان‌های بویراحمد و دانا هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس کمپین نه سد تنگ سرخ در محاصره جریان افراطی/توئیت زنان ساکن تهران; آیا این فرد قصد نامزدی در مجلس را دارد؟

احمد موسوی نژاد – چندصبایی که از فعالان به اصطلاح توئیت ها و شبکه های اجتماعی زنان تهرانی هستند، به طور جدی در تلاش برای ایجاد تنش و آشوب در استان به ویژه شهرستان های بویراحمد و دانا هستند.

موضوعی که قطعا از چشم نهادهای مسئول دور نخواهد بود اما به نظر می رسد در این زمینه با صبر و تحمل برخورد شود.

در ضمن کاملا واضحه که احساسات مردم بازی شده و این شخص یا افرادی که میخوان دیده بشن با انگیزه های احساسی دنبال کننده ای از مخاطب جذب میکنن که البته زیرک های روستا هم متوجه مشکل هستن.

لشکرکشی نافرجام این افراد در مقابل جاده یاسوج سی شیر، ضربه سنگینی بر پیکره باطل این حرکت ها وارد کرد و اکنون به دنبال راهی برای جلوگیری از افشای این ضعف هستند.

نکته اینجاست که مردم سیشاد با نمایشی تاریخی با این افراد روبرو شدند و آنها را از خود دور کردند. در حال حاضر این جاده که به دنبال احقاق حق مردم عزیز و به دنبال توسعه صنعت، گردشگری و اشتغال است در دست اجراست.

و آخرین نکته این است که افرادی که گاه امروز در راس این کمپین جدید قرار دارند، در انتخابات مجلس آتی آشکارا قیام خواهند کرد.

در اتاق فکر این جریان گفته شد که اکنون که این سرمایه اجتماعی ایجاد شده است باید در حوزه سیاستگذاری قاطع باشیم و به زودی اخباری در این زمینه خواهیم شنید.

البته هدف قرار گرفتن این افراد در رسانه های مرتبط با آنها یکسان است و اکنون به صورت تصادفی نماینده فعلی مجلس را هدف قرار داده اند تا پس از آن بتوانند ماهیگیری خود را انجام دهند.

اما این ناکامی دوم قطعا عریضه این افراد را به زودی درهم می بندد و این نیز از سوی مستضعفان و مستضعفانی که بزرگترین سرمایه این کشور هستند و خط خود را به خوبی می شناسند اتفاق می افتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید