کنایه سخنگوی دولت به ادعای جنجالی خداداد عزیزی

کنایه سخنگوی دولت به ادعای جنجالی خداداد عزیزی

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به مناسبت اظهارات هداد عزیزی ملی پوش سابق کشورمان که دولت را به تقاضای جانشینی سرمربی تیم ملی متهم کرده بود، گفت. طبیعتا پیروزی تیم ملی برای همه ایرانیان اعم از دولت و شهروندان مهم است.

وی افزود: دولت پیش از این اعلام کرده و اکنون نیز اعلام می کند که آماده حمایت از تیم ملی برای رفع تمامی مشکلات پیش روی تیم از جمله بازی های تدارکاتی، سفرهای ضروری و اردوهای آماده سازی است. در همین رابطه جلسه ای برگزار شد که راه های حمایت از تیم ملی فوتبال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی دولت گفت: دولت نه ورودی و نه زمانی برای کارشناسی فنی در فوتبال دارد. زیرا با مشکلات و دغدغه های فراوانی به ویژه اقتصادی مردم مواجه است. من نمی دانم این جمله از کجا آمده است!؟

بهادری جهرمی تصریح کرد: یک نکته کلیدی وجود دارد که اقشار مختلف مردم نکات و دغدغه های خود را در قالب نامه، توصیه و یا دیدارهای شخصی به من مطرح می کنند و با رئیس و رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش نیز دیدار داشتم. من این نگرانی ها را منتقل کرده ام. به همین دلیل وزیر ورزش به جلسه ای در اردوی تیم ملی رفت و با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کرد تا در صورت نیاز به حمایت دولتی، این حمایت ها انجام شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در پایان تصریح کرد: دولت نه قصد ورود به حوزه فنی فوتبال را دارد و نه فرصتی برای ورود به این عرصه دارد. نکته این است که حل مشکلات تیم ملی به ویژه حمایت های مالی یا رایزنی بین المللی در زمینه بازی های تدارکاتی نیز مطرح شد که کشورهای مورد نظر برای انجام این بازی ها باید توسط تیم ملی و فدراسیون فوتبال انتخاب شوند. دولت نیز در این زمینه دخالت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید