کنایه شهردار به استاندار!/ قیمت اتوبوس و مترو افزایش نمی یابد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناج، حجت الاسلام رسول برگی در جلسه علنی صبح یکشنبه شورا ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: ساده زیستی و سیاست بانوی دو نفر. عالمیان حضرت زهرا علیهاالسلام زندگی ماست.

وی ادامه داد: اگر ستاد ایام فاطمیه فضا را برای این ایام ایجاد نمی کرد هیچکس متوجه آمدن این ایام نمی شد، روابط عمومی و اقدام شهرداری در این حوزه بسیار ضعیف است و دیده نمی شود.

رئیس شورای شهرداری تبریز تاکید کرد: از شهردار تبریز می خواهم دستور ویژه ای به معاونت فرهنگی و روابط عمومی وزیر کشور صادر کند تا فضاسازی شود و برنامه های فرهنگی اثرگذار باشد.

سپس دستور جلسه اول، گزارش حسابرسی شرکت اتوبوسرانی و سال 1377 سازمان عمران مورد بررسی قرار گرفت. علیرضا نوایی باغبان گفت: هر یک از بندهای این گزارش مهم است و اگر بخواهیم همه چیز را به تفصیل توضیح دهیم ساعت ها زمان می برد. گزارش حسابرسی سازمان عمران در سال 98 دقیقاً سال 97 است و فقط برخی ارقام متفاوت است.

حجت‌الاسلام برگی نیز در یادداشتی اظهار داشت: یکی از خبرنگاران عزیز عنوان کرد که نشریه خود را از دفتر اعضا گرفته‌اند. توزیع مجله اشکالی ندارد و همه خبرنگاران پس از مشورت می توانند مجله و روزنامه خود را توزیع کنند.

اسماعیلی، حسابرس شهرداری تبریز نیز در دستور کار گفت: مشخص نیست رانندگان اتوبوس چگونه برای تبلیغات روی بدنه اتوبوس قرارداد می بندند، 65 میلیارد درآمد در ادارات دیده می شود اما معلوم نیست این کل درآمد است یا مشخص نیست اتوبوس چقدر هزینه دارد.

شهرام دبیری با اشاره به موضوع برنامه اتوبوس ها گفت: سوالی که سال هاست حل نشده چرا باید سه ماه به آن فرصت داده شود؟ چه چیزی تغییر خواهد کرد؟ «بهتر است نتیجه را به شورا بیاوریم و شورا رسیدگی کند.

بدهی هشتاد میلیاردی به تامین اجتماعی

باغبان با بیان اینکه هشتاد میلیارد تن تامین اجتماعی بدهکار هستیم و شورا و شهرداری باید این مشکل را حل کنند، گفت: به دلیل اینکه دولت به شهرداری بدهکار است می توانیم این بدهی را از طریق مجلس و خود دولت پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: یا این میزان اقساط را نصب کنید که البته این بدهی به دلیل جرائم و معوقات به این میزان رسیده است.

روحل دهگانژاد در این خصوص تاکید کرد: با شکایت از حل و فصل اختلافات توسط دستگاه های اجرایی استان می توانیم درخواست های خود را از سایر دستگاه ها دریافت کنیم.

احد صادقی با اشاره به اینکه کار شرکت ها و سازمان هایی که درآمدشان پول است باید بررسی شود، خاطرنشان کرد: نحوه شناسایی بدهی های مهم و لیست بدهی ها باید مشخص شود که برخی مشمول جریمه و به عنوان بیمه و مالیات باید در اولویت قرار گیرند.

بگبان ​​در خصوص قرارداد با شرکت ها گفت: صلاحیت شرکت های خودروسازی باید بررسی شود چرا که اکنون با شرکتی قرارداد بسته اند که تا زمان عقد قرارداد هیچ خودرویی تولید نکرده است.

حجت الاسلام کاظم زعفرانچیلر با بیان اینکه تعدادی حساب غیرمالی و اخلاقی و حقوق بشری وجود دارد، تصریح کرد: در اتوبوس ها و باجه های فروش بلیت، بانوانی که بلیت می گیرند در این فصل سرد از ساعت 6 صبح تا 21 اقدام به فروش بلیت می کنند و لطفا به این آدرس مراجعه کنید. مسئله.

وی ادامه داد: خانمی که برای حل مشکلش به ما مراجعه کرده بود، تهدید شد که اگر دوباره به شورا شکایت کنی، اخراج می شوی.

یکی از اعضای شورای شهرداری تبریز تاکید کرد: این افراد نیاز به پول دارند و اگر می خواهند 20 ساعت کار کنند، اما تنها مشکل این افراد این است که با فرمانداری ها ارتباطی ندارند، لطفا این مورد خاص را در نظر بگیرید. “

هر چه زودتر اتوبوس بخرید

پرویز هادی همچنین با بیان اینکه زمانی مدیرعامل و قائم مقام شرکت واحد گزارشی در عین حال متناقض داده بودند، گفت: می گفتند اگر بی آر تی مجانی راه اندازی کنید یک میلیارد و نیم در جیب ما می ماند و حالا بعد از آن. کل بحث فقط کاستی ها را مشخص می کند.

وی ادامه داد: وقتی شهردار می گوید باید این اتوبوس ها را بخریم، با این تورم بهتر است زودتر اقدام کنیم و فکر می کنم این 16 اتوبوس را بخریم و نقداً در خطوط شهری سوار کنیم و بعداً بتوانیم بیشتر از این اتوبوس ها را بخریم. دولت یا بودجه.»

اسماعیلی، حسابرس شهرداری توضیح داد: باید شکاف درآمدی و هزینه ای را کاهش دهیم و دوباره به خصوصی سازی نگاه کنیم.

وی ادامه داد: بخش خصوصی آبروی ما را خریده و مردم را جابجا کرده است. لطفا فصل جدیدی را شروع کنید و امیدوار باشید که بودجه و کار شورا کاهش یابد.»

بلیت مترو و اتوبوس گران نخواهد بود

عباس رنجبر نیز در این نشست با بیان اینکه شرکت واحد فارغ از سود و زیان یک واحد خدماتی است، گفت: برای جلوگیری از فشار بر مردم، قیمت بلیت اتوبوس را افزایش نمی دهیم، اما دولت سهم و دو برابر پرداخت نکرده است. وصیت نامه از شهرداری دریافت می شود.

وی ادامه داد: سال آینده عوارض اتوبوس و مترو افزایش نمی یابد و فقط عوارض تغییر می کند.

در نهایت حسابرسی سال های 97 و 98 با ارائه وظایف شورا از جمله واگذاری بدهی ها، واگذاری قراردادها و قراردادهای بیمه و دارایی و تعیین تکلیف و سایر وظایف به کمیته حسابرسی به تصویب شورای شهر رسید. . .

دستور کار دوم انتخاب عضو جدید کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی تبریز بود.

جوایز کارکنان صومعه تا پایان تاج

بررسی مصوبه کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر پرداخت پاداش به کارکنان سازمان آرامستان شهرداری تبریز تا پایان وضعیت تاج در دستور کار بعدی این جلسه بود. تشکیلات آرامستانی را تشکیل دادیم و در همان جلسه تصمیم گرفتیم برای قدرت خدمات شهرداری پاداشی در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: این موضوع را به کمیته برنامه و بودجه ارجاع داده ایم تا با حضور شهردار در این راستا تصمیم گیری شود.

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری در رابطه با مصوبه کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: هفتصد هزار حمام و پانصد هزار برای سایر فعالان.

وی یادآور شد: از آنجایی که همه شاهد کار این مسئولان در بحث تشییع و تدفین آن مرحوم در تاج هستیم، بهتر است برای آنها ثواب اندیشی شود.

دبیری همچنین در این خصوص گفت: مصوبه ای در این زمینه داشتیم و اگر این مصوبه وجود نداشته باشد مجدداً آن را تایید می کنیم.

دهگانژاد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این خصوص گفت: 182 نفر کل کارکنان سازمان آرامستان شهرداری تبریز هستند که 70 نفر از این تعداد به صورت مستقیم با تاج نشینان مرتبط هستند.

درخواست راه اندازی مجدد اتوبوس های وادی رحمت

حکیمه گفوری یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز درباره حضور پزشک در ساماندهی آرامستان ها گفت: می توانیم با اورژانس هماهنگ کنیم تا در آنجا مستقر شوند.

وی ادامه داد: مشکل دیگر این بود که اتوبوس های ویژه پنج شنبه و جمعه داشتیم که از ابتدای تاج تعطیل هستند، لطفا با توجه به آبی بودن وضعیت این اتوبوس ها نیاز به راه اندازی مجدد دارند.

مصوبه کمیته محیط زیست و خدمات در خصوص پرداخت پاداش به کارکنان سازمان آرامستان شهرداری تبریز با تغییراتی به تصویب رسید.

مشکل مینی بوس ها بارها در تبریز

بابایی آگدام همچنین بر ساماندهی مینی بوس ها در سطح شهر تاکید کرد و گفت: وجود مینی بوس ها در خیابان چایکنار به معضل ترافیکی جدی تبدیل شده است که شهروندان از آن گلایه دارند.

وی با تشکر از بازدید اعضای شورا و شهردار تبریز از حاشیه شهرها گفت: بلاتکلیفی مسیر 42 متری مشکلی است که مردم کم و بیش از آن بازخورد می گیرند اما این بازدیدها با دیدن نتایج شیرین تر می شود. راه ملموس.”

یکی از اعضای شورای شهر تبریز در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: روشنایی بیشتر پله های شهر توسط شهرداری صورت می گیرد و روشنایی آنها اکثرا خاموش است. زمان را تعیین کنید

وی ادامه داد: خدمات شهری به من گفتند تا یک هفته دیگر موضوع بستن پل ها را حل می کنیم که در 20 روز گذشته حل نشده است.

واکنش به ضرب و شتم مسئولین تخلفات شهرداری

دهگانژاد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یادداشتی گفت: مسئول تخلفات منطقه یک شهرداری تبریز پس از جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده و حوالی منطقه مورد حمله ضارب با چاقو قرار گرفت و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

وی ادامه داد: ضرب و شتم مامور تخلفات شهرداری تبریز منطقه یک باید رصد شود.

یکی از اعضای شورای شهر تبریز با اشاره به ایجاد اکانت های جعلی با تبلت های شهرداری و فعالیت علیه اعضای شورا گفت: یکی از تبلت های معروف روابط عمومی شورا را بدهید تا جلسات را به صورت زنده پخش کنند.

شهردار تبریز پاسخ داد: قبل از من این پلاک ها بود که جمع آوری کردیم و سه عدد بود که یکی از آنها را به شورا می دهیم.

کنایه شهردار تبریز به استاندار

رنجبر شهردار تبریز در پاسخ به اظهارات رسول برگی مبنی بر تخلف از انتصاب عون بن علی و بی توجهی به اساسنامه، گفت: از طرف کارگران و پیمانکاران به استاندار اعلام کردم که سه سازمان داریم تا انتخاب کن . گفتند برای دو سازمان خود تصمیم بگیرید و قطار شهری را هماهنگ می کنیم.

وی افزود: در حال حاضر هیچ گونه ارائه ای از تشکیلات عون بن علی صورت نگرفته است و از بعدازظهر پنجشنبه این انتصاب را تعلیق و برای هماهنگی نامه به استاندار ارسال کردیم.

شهردار تبریز در خصوص اظهارات استاندار تبریز مبنی بر اینکه تخلف اداری انجام داده است، خاطرنشان کرد: اگر من تخلف اداری کرده ام، آقای استاندار تخلف اخلاقی کرده، اشتباه است، قبول می کنیم، اما در در همان زمان نامه نوشتیم که متوقف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید