کودتایی که روی نیمکت قرمزها تاثیر گذاشت

پنجشنبه گذشته یولیان ناگلزمن از سرمربیگری بایرن مونیخ برکنار شد. شکست 1-2 مقابل بایرلورکوزن آخرین حضور او روی نیمکت بایرن مونیخ بود.

با توجه به نتایج غیرقابل قبول، باشگاه باواریایی معتقد است که دلایل اخراج سرمربی با توجه به استانداردهای بالایی که در طول سال ها برای خود تعیین کرده است، صرفا ورزشی است. روزنامه بیلد اما به این موضوع اشاره کرد که شش بازیکن مهم حاضر در رختکن از مربی فاصله گرفته و هیچ تماسی با او نداشته اند. مارکا گزارش داد که ناگلزمن به دلیل بسیاری از عوامل غیرورزشی و نتایج ضعیف اخراج شد.

روزنامه آلمانی بیلد 6 بازیکنی را معرفی کرد که ناگلزمن را در دوران مربیگری اش به دردسر انداخته اند. با توجه به شکایت اخیر ژائو کانسلو از ناگلزمن، این تعداد می تواند به 7 مورد برسد. مانوئل نویر و اسون اولرایش دو بازیکنی هستند که نامشان در بالای لیست سیاه بیلد قرار دارد. دلیل این امر اخراج تونی تاپالوویچ، مربی سابق دروازه بانان باشگاه باواریایی گفته می شود. هر دو این تصمیم را غیرقابل درک می دانستند و هر دو علیه ناگلزمن موضع می گرفتند.

در کنار این دو دروازه بان، سرمربی سابق بایرن رابطه چندان خوبی با رختکن نداشت و بازیکنان بزرگی چون سرژ گنابری، لروی سانه، جمال موسیالا و سادیو مانه را پیش روی خود داشت.

عصبانیت کانسلو

کانسلو که در ژانویه به بایرن آمد و به جایگاهی که انتظار داشت دست پیدا نکرد، با ناگلزمن هم احساس راحتی نکرد. او حتی در تمرین عصبانیت و ناامیدی خود را از این وضعیت نشان داد.

البته تمام رختکن بایرن علیه مربی سابق نبود، جاشوا کیمیچ و لئون گورتزکا هر دو علیه اخراج ناگلزمن صحبت کردند. با این حال، چند نتیجه ضعیف و چند مشکل غیرورزشی به دوران ناگلزمن در بایرن پایان داد و دوران توماس توخل آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید