کی روش با مورایس، ساپینتو و گل محمدی صحبت می کند/ هفته دوازدهم دربی تا آن زمان برگزار می شود.


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901714

مسابقات لیگ در حال حاضر بدون تماشاگر برگزار می شود.

مسئول سازمان لیگ گفت: کی روش با مورایس، ساپینتو و گل محمدی تلفنی صحبت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعم از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر و دربی پایتخت گفت: تاکنون مشکلی وجود ندارد که مسابقات این هفته برگزار شود. 12 و 23 آبان برگزار می شود، اما بحث اصلی بر سر برنامه های تیم ملی است، اینجا کشور ماست. انتظار داریم سرمربی تیم ملی برنامه نهایی تیم ملی را اعلام کند. هفته دوازدهم طبق برنامه برگزار می شود مگر اینکه برنامه تیم ملی تغییر کند.

وی در مورد اینکه آیا به باشگاه ها ابلاغ شده است که بازیکنان ملی پوش را در اختیار تیم ملی قرار دهند یا خیر، گفت: بله اعلام شده که بازیکنان ملی باید دو روز بعد از بازی های لیگ برای ریکاوری در خدمت تیم ملی و سپس به باشگاه ها باشند. به همه چیز بپیوندید

مسئول سازمان لیگ در خصوص اینکه کی روش جدول زمان بندی نهایی را چه زمانی به تیم ملی می دهد، تصریح کرد: فکر می کنم منتظر پایان لیگ قطر است. چون لیگ قطر زودتر تعطیل می شود. کی روش می خواهد حداکثر بازیکن را در اختیار داشته باشد.

مهدی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ بدون حضور تماشاگر خاطرنشان کرد: به غیر از سازمان لیگ، ارگان های زیادی هستند که نظر دارند و تصمیم می گیرند. برخی از ورزشگاه ها نیاز به همکاری و همکاری پلیس دارند، بنابراین فعلاً با آن دست روی چرخ پیش می رویم.

وی بار دیگر با این سوال مواجه شد که آیا باشگاه ها اعلام می کنند تا حداکثر 48 ساعت از هر بازی لیگ در اختیار تیم ملی قرار دهند؟ فکر می کنم با یحیی گل محمدی یا همکارانش صحبت کرده است. من نامه ای ننوشتم و نمی دانم فدراسیون نوشته یا نه، اما کی روش با سرمربیان باشگاه ها تعامل دارد. کی روش به درستی گفت اگر بخواهند تیم ملی را به اردوی طولانی مدت ببرند به دلیل غیبت لژیونرها کمکی نمی کند. وی خواستار ریکاوری ملی پوشان داخلی شد تا آمادگی جسمانی خود را به مسابقاتی که در جام جهانی مورد نیاز است برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید