گردباد هیات مدیره جدید استقلال

گردباد هیات مدیره جدید استقلال

پس از آخرین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال و انتخاب حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از سوی مسئولان سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد، اعلام شد که جلسه این باشگاه برگزار می شود. در 5 می ماه آینده

این در حالی بود که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پیش از این 24 اردیبهشت ماه را به این منظور به رسانه ها اعلام کرده بودند، اما ظاهرا با استعفای زودهنگام علی فتح الله زاده خویی از مدیرعاملی باشگاه استقلال، این جلسه 10 روز بعد و زودتر برگزار می شود. اما از نزدیکان به مدیریت باشگاه استقلال مطلع شدیم که سه عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در بدو ورود تغییرات مهمی در این باشگاه ایجاد خواهند کرد.

یکی از مهم ترین اتفاقات مربوط به این حضور مجدد، حل مشکلات اصلی مالی و پرداخت طلبکاران باشگاه استقلال است و مهمتر از آن بحث تمدید قرارداد با تعدادی از ستاره های فعلی استقلال است که بدیهی است باید انجام شود. تقویت تیم استقلال برای فصل آینده باید با جدیت توسط مدیران جدید انجام شود.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که خجت کریمی، سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال نیز این موضوع را سرلوحه برنامه های باشگاه استقلال قرار داده و با توجه به اهمیت حضور تعدادی از اعضای اصلی این تیم در ترکیب استقلال برای شروع فصل آینده، وی این را به خوبی درک می کند او قصد دارد در جلسات حضوری با مدیران برنامه های این بازیکنان کارهای مهمی انجام دهد و شاید خودشان قرارداد این دسته از بازیکنان را تمدید کنند.

به نظر می رسد با جدایی علی فتح الله زاده و تصمیمات وزارت اقتصاد و ورزش برای باشگاه استقلال، اتفاقات مثبتی در دو هفته آینده برای باشگاه استقلال رخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید