حداقل 50 نفر ممکن است بر اثر گردباد در کنتاکی کشته شوند

ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791290

فرماندار کنتاکی گفت احتمالاً بیش از 50 نفر در این ایالت پس از طوفان جان خود را از دست داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اندی بشیر، فرماندار کنتاکی می گوید بیم آن دارد که حداقل 50 نفر در بخش غربی این ایالت در طوفان جان باخته باشند.

او به یک شبکه محلی گفت: “ما می دانیم که احتمالاً بیش از 50 مرگ و میر خواهیم داشت، اگر نه تعداد بیشتر.”

به گزارش آسوشیتدپرس، طوفان با حرکت از تنسی به کنتاکی خسارات زیادی به بار آورد. اداره پلیس کنتاکی در میفیلد گفت چندین ساختمان در این ایالت جنوب غربی فروریخته است.

او گفت که چندین نفر در یک کارخانه شمع سازی در میفیلد گیر افتاده بودند و افزود که کل ساختمان ویران شده است.

او همچنین گفت که اگرچه هیچ فوتی بلافاصله در میفیلد گزارش نشده است، اما پزشکان قانونی به آنجا فراخوانده شدند.

فرماندار کنتاکی بامداد روز جمعه به دلیل خسارات شدید گردباد در چندین شهر غربی وضعیت فوق العاده اعلام کرد. بشیر گفت که گارد ملی به منطقه فراخوانده شده است.

طوفان اواخر روز جمعه ایالت های آرکانزاس و ایلینویز آمریکا را نیز درنوردید و خسارات زیادی به خانه سالمندان در مونت مونه و انبار آمازون وارد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ده ها نفر در زیر آوار گیر کرده بودند که در یک خانه سالمندان در مونت دست کم دو نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند.

این گزارش می افزاید: نیروهای امدادی توانستند مجروحان را از زیر آوار ساختمان آسیب دیده بیرون بیاورند اما از وضعیت جسمانی آنها اطلاعی ارائه نشد.

به گفته رسانه های محلی، نیروهای امدادی شهر مونت به محل حادثه اعزام شده اند و همچنین نیروهای کمکی از شهر مجاور برای کمک و آواربرداری به محل حادثه اعزام شده اند. ناجیان غریق دیگری نیز به انبار آمازون در 25 مایلی سنت لوئیس فرستاده شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید