گزینه اصلی جایگزینی این استقلال

گزینه اصلی جایگزینی این استقلال

پس از استعفای رضا عنایتی از مدیریت نفت مسجد سلیمان پس از تساوی 2 بر 2 مقابل نساجی مازندران، این مربی برای ادامه همکاری با این تیم استعفا داد.

البته مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان این جدایی را باور نکردند و ساعاتی پیش اعلام کردند که این مربی از روز شنبه دوباره تمرینات این تیم را زیر نظر خواهد داشت اما به نظر می رسد بازی خانگی مقابل شاگردان مطهری پایانی باشد. دوره کوتاه. حضور موقت کاپیتان سابق استقلال در مسجد سلیمان.

اکنون گفته می شود مدیران نفت مسجد سلیمان به دنبال گزینه های دیگر بوده اند و از سهراب بختیاری زاده به عنوان اولین گزینه برای جایگزینی عنایتی یاد شده است. البته بختیاری زاده هم نشان داده که تحت هیچ شرایطی آماده تمرین نیست و باید دید مذاکراتش با مدیران باشگاه چگونه پیش خواهد رفت.

نفت مسجد سلیمان فصل عجیبی را در لیگ برتر سپری می کند. آنها با مهاجری شروع کردند اما بعدها ابراهیم اشکش به عنوان سرپرست تیم شناخته شد و پس از اخراج زودهنگام این مربی توسط مدیران باشگاه که ناآگاهانه تصمیم به استخدام و اخراج سرمربی سابق استقلال ملاطانی گرفتند، عنوان رضا عنایتی اعلام شد. سومین مربی فصل خود.

حالا باید منتظر چهارمین مربی فصل مسجد سلیمان باشیم که به نظر می رسد سهراب بختیاری زاده سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید