گزینه جایگزینی کریمی در استقلال را حدس بزنید

گزینه جایگزینی کریمی در استقلال را حدس بزنید

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که 3 کارت زرد از شورای اسلامی گرفته بود در آن مدت به شدت نگران وضعیت وزارتخانه خود بود که مبادا کارت زرد چهارم را دریافت کند و حتی از وزارتخانه اخراج شود!

رئیس جلسه باشگاه استقلال که مدت زیادی از ورود سازمان خصوصی سازی به مالکیت باشگاه استقلال نگذشته بود و با هرگونه تغییر مالکیت استقلال مخالفت کرد، حالا به دلیل اتفاقات تلخ اولین تمرین استقلال و ضرب و شتم هواداران توسط استقلال. برخی اراذل و اوباش تحت فشار مقامات نظارتی است.

به یاد داریم که سوم مهرماه سال گذشته در اقدامی غیرمنتظره شبانه (۲۳) علی فتح الله زاده جایگزین مصطفی آجورلو (مدیرعامل موفق استقلال در فصل بیست و یکم) شد که پس از ۹ دقیقه توانست این تیم را به قهرمانی بازگرداند. چماق را در دستانش گرفت.

در آن زمان هیچ گاه اعلام نشد که دلیل برکناری مصطفی آجورلو چیست، اما بعدا برخی گمانه زنی ها حاکی از وجود مسائل گذشته بین حمید سجادی و مصطفی آجورلو بود که منجر به این ماجرا شد.

حالا با اعتراض هواداران استقلال در فضای مجازی به ادامه همکاری باشگاهشان با حجت کریمی و خواهان برکناری سرمربی فعلی تیمشان، این شایعه از شامگاه پنجشنبه (17 تیرماه) قوت گرفت که شاید وزیر ورزش و جوانان (در شرایطی که افراد کمی حاضرند هدایت باشگاه بدهکار استقلال را بر عهده بگیرند) مصطفی آدورلو (به دستور برخی از پاس های قدیمی فعلی حاضر در استقلال) به عنوان عضوی از هیئت مدیره به مجموعه مدیریتی استقلال بازگردانده شد. بالاخره مدیرعامل باشگاه

اگرچه این شایعات منبع رسمی ندارد، اما مصاحبه های اخیر آجورلو، روابط دوستانه او با جواد نکونام (که خود (آجورلو) در ابتدای فصل گذشته قصد جانشینی فرهاد مجیدی را داشت) و … موارد دیگری از این دست، حکایت هایی که او نگران است. ، که شاید در یک ضربه تلطیف کننده برای زدودن اتفاقات تلخ اردوی ناصر حجازی از ذهن هواداران، مدیر تیم قهرمان فصل بیست و یکم بار دیگر سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال را برعهده بگیرد.

لازم به ذکر است؛ شاید عده ای فکر کنند که این غیرممکن است، اما تا به حال از چنین اتفاقاتی در فوتبال کم نداشتیم که بارزترین نمونه آن، ریاست مجدد مهدی تاج در راس فدراسیون فوتبال پس از اتفاقات ویلموتس گیت است. تخلیه 92000 میلیارد! روزهایی که کمتر کسی باور می کرد که حتی مهدی تاج هم بخواهد از همجواری با فدراسیون فوتبال دوری کند، اما ناگهان در انتخابات ریاست جمهوری حاضر شد و به عنوان رئیس جدید از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال نیز رای اعتماد گرفت! حالا این احتمال وجود دارد که مصطفی آجورلو که رابطه نزدیکی با جواد نکنام دارد در روزهای آینده به اعضای هیات مدیره استقلال اضافه شود تا آرامشی در باشگاه استقلال و به خصوص هواداران این تیم ایجاد شود.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که با توجه به اقدامات مالی مثبت کریمی در این مدت، بعید نیست که سرپرست فعلی این باشگاه در هیات مدیره باقی بماند و تنها جای خالی نفر پنجم در هیات 4 نفره استقلال باقی بماند. با مصطفی آدیورلو پر شود و روی صندلی مدیر اجرایی بنشیند.

دیدگاهتان را بنویسید